Gå til innhold

Jeg klarer ikke å fatte det....:)


Leen

Anbefalte innlegg

Hei hei...Noen andre som er førstegangsgravid og som har problemer med å forstå at du er gravid? Jeg er 10 uker på vei, og jeg forstår det ikke. Syntes det er så rart at det ligger et nurk på ca 4 cm inni meg. Jeg trodde liksom jeg skulle merke mer...hehe...Noen andre som har det slik? Jeg kommer vel sikkert ikke til å forstå det før jeg har babyen foran meg:) Gleder meg da, men forstår det ikke helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er annengangs gravid og skjønner det ikke selv. Er snart 5 år siden jeg fikk gutten min så har glemt hvordan det er dette=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det helt klart sånn forrige gang selv:) men jeg har det denne gangen også egentlig;) Klarer ikke helt å ta det inn! Men veldig gledelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det:) jeg testet positivt på fredag, og er 4+3, så har ikke hatt så mange dager på meg.men føler meg ikke gravid på noen som helst måte, bortsett fra litt ømme pupper, og er kanskje litt trøtt..kanskje det blir mer virkelig hvis man får symptomer? eller kanskje det ikke går ordentlig opp for en før magen kommer? er du i fin form eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg... Formen min er vel ikke helt god nei...fryktelig svimmel og kvalm. Det som er så irriterende er at jeg plutselig føler meg helt fin, og plutselig er jeg skikkelig dårlig. Er faktisk sykemeldt...og likevel klarer jeg ikke å fatte at jeg er gravid...hehe...min samboer ler av meg...fordi tidligere når jeg har gått på prevensjon og mensen har vært to dager forsinket har jeg vært sikker på at jeg er gravid, mens nå når jeg ikke har hatt mensen siden november, så tror jeg nesten ikke at jeg er gravid...hehe...uff...skal bli deilig å høre hjertelyd og sånn...da går det vel sikkert opp for meg:) Forhåpentligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp!

Jeg er gravid for første gang også, og synes det er uvirkelig! Blir nesten litt uvel på tanken at det er et lite foster inni meg, som skal spire og gro. Hjelp, for et ansvar... men er kjempelykkelig, og klarer nesten ikke vente til august. Hatt masse bekymringer, men de verste har gitt seg! Var på ultralyd i uke 10, fikk se hjertet og følte det ble et vendepunkt;-) Skuldrene senket seg. Nå er jeg 12+4, og kjenner at kvalmen blir bedre for hver dag. Lykke til i svangerskapet du også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...