Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Helt sant:) Det er derfor de ikke klarer å stå når de er bitte små. Kneskålene vokser til etterhvert. Jeg trodde det var kødd helt til jeg kjente på beina til jenta til et vennepar. Ho er 2mnd og jeg kjente lårbeinet og leggbeinet,men ikke noe kneskål. Men sønnen min på 6mnd har kneskål:) Vittig:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 hehe.. Nå var du nesten litt søt, litt som min 3-åring når han oppdager nye interessante ting med kroppen og verden rundt. Veldig entusiastisk. Mye som ikke er ferdiggrodd på babyer/barn/ungdom. F.eks. kan man ikke forvente at barn skal tenke like fornuftig som oss voksne da den dele av hjernen som står for dette ikke er ferdig utviklet før man nærmer seg 25.
Tommage♀♂ Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Nei det visste jeg ikke=) Da lærte jeg noenytt i dag også!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Thihi... Alltid like gøy å finne ut av nye ting:) Vet jo at alt ikke er ferdige på de små,men kneskåler trodde jeg lissom var medfødt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå