Gå til innhold

Finnes det slik greie md høyfrekvent lyd som skremmer vekk mus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det gjør det. Vi har en som vi kjøpte på Jernia. Husker ikke hva den kostet og usikker på hvor godt den virket også ettersom vi supplerte med musefella. Men vi har ihvertfall ikke mer mus :)

fikk dere mange i fella da? Eller forsvant på andre måter?

Hører det er mus i veggene her,,, Irriterer meg. Og synes det er ekkelt. Har musefeller også på loft og i kjeller...

Vi fikk 2 mus i fella.. Jeg er litt ambivalent i forhold til det, jeg er jo så glad i dyr!! Men, når mus begynner å spise seg gjennom veggene og ødelegge ting som er lagret, så er det ikke greit. Og vi husker vel alle episoden før jul med hun lille jenta som endte op med musebitt i hodet :(

Tja, en plass vil de vel komme ut. Tror mus trenger et hull på bare 6-7 mm for å komme seg ut, jeg. Sjekk nøye og om dere finner noen hull så pakk stålull i - det klarer ikke musa å gnage seg igjennom. Vi satte også ut skåler med salmiakk.. Kanskje du kan ta en telefon til skadedyrskontroll i området ditt. Vet noen tilbyr gratis befaring.

Annonse

anbefaler virkelig disse boksene!! Har gjort det før og. Vi kjøpte et eldre hus, og første våren hørte vi krafsing i stuegulv, og vegg... Hater mus, men med unge i huset, og med redsel for døde mus i veggene kjøpte vi to sike bokser. Den ene er plassert i kjelleren, og den andre i stua, langs lista på gulvet ,inntil veggen der den krafset. Dagen etter var de borte. Noen måneder etter var lyden der igjen.... skiftet batteri, og den/de ble borte. Så ingen tvil her, dette funker!!!

Anbefalte t naboen, og der funker det også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...