Gå til innhold

Finner ingen guttenavn vi liker..

Anbefalte innlegg

Er så LEI av "alle" guttenavnene jeg kommer på.. liker ikke så godt sånne som leander, sander, noah, matthias o.l. for de passer ikke til etternavnet. Etternavnet er veldig typisk norsk, og uvanlig. Men syns sånn "vanlige" navn er så kjedelig og, eller ikke kjedelig, er mange fine navn, men jeg syns alle er oppbrukt... Og venter en gutt, har termin om 5 dager... sukk..

Noen som har forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136605380-finner-ingen-guttenavn-vi-liker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk for gode forslag. Ikke lett dette her. Føles som om vi har vært innom alle. Kanskje vi bare er litt for kravstore? Har så lyst å komme på et navn og tenke "JA, så klart det må være det han skal hete!" men det føles ikke sånn uansett.. Men fikk noen gode tips nå da.

Kom gjerne med fler forslag ? :-)

Annonse

Hvis du synes vanlige navn er kjedelige og oppbrukt, kan kanskje noen av disse være noe for dere:

Nilas

Eskil

Sakarias

Eldar

Silas

Felix

Balder

Torkil/Torkel

Gabriel

Vemund

Arin

Ådne

Haldor

Emre

Heine

Cedrik

Imre

Ask

Jonah

Emrik

Lavrans

Didrik

Leon

Erland

Linus

Noen på denne listen du liker? Forsøkte å få med navn i litt ulik stil siden jeg ikke vet hvordan type navn du liker...

Troy,Øyvind André,Allan,Andre,Jarl André,Dan,Kjetil,Jørgen,Freddy,Danie,Martin,Jørgen,Lars Iver,Morten,Bengt,Mohammed ,Rune,Sebastian,Kristofer,Mohammed,Bojan,Glenn ,Harmeet ,Kristian,Gunnar Heidar ,Klanen

Og alle elsker VÅL`ENGA!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...