Gå til innhold

Noen som skal dra nedover denne uka her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

jeg skal forhåpentligvis nedover denne uken...driver å tester for harde livet her...hehe dag 11 i morgen...de digitale har foreløpig ikke vært positive, men tok en billig strips i dag kl 17 og hvis jeg kan stole på den så viste den en liten strek , som kanskje betyr at den er på vei...vet ikke helt om den tynne stripen kan tolkes sånn...?????

Annonse

Hei, Jeg reiser nedover i morgen og blir noen dager. Litt usikker på når inseminasjon blir for hadde to follikler på 12 og 13 i dag (dag 11) og siden dette er første mnd uten pergotime ser det ut som om jeg er seinere i løypa denne gang:) Kan bli inseminasjon torsdag, fredag eller lørdag sa de på Nordica. Flere som skal nedover?

Hei

du er på dag 11 i dag? jeg også. jeg har ikke vært til ultralyd eller noe, jeg bare tester etter eggløsning. kanskje det blir ganske likt vi skal insemineres da:) men jeg driver som sagt å prøver å finne eggløsning, er så nervøs for at jeg ikke skal finne den, fant den ikke sist gang,og glipp av en tur, eller så fikk jeg den ufattelig sent, da jeg fikk mensen over en og en halv uke på overttid. har testet med den digitale morgen og kveld siden dag 8. tok en billig test kl 17 i går og da etter en god stund viste den en strek som kunne tyde på at den kunne være på vei, men når jeg i dag tidlig tok en billig test viste den ingen strek, og heller ikke nå flere timer senere, (noe som den i går viste) dette er merkelig. men den har nok ikke vært for jeg har helt etter klokken testet morgen og kveld med de digitale, og de har vært negative, de billige er bare sånne jeg tar innimellom for å se om jeg kan se om EL er på vei.

har du (eller andre) opplevd noe lignende eller noe annet "rart" med testene.

kan jo bli helt småsprø av denne testingen. hehe......selv om jeg vet at det er fortsatt god tid til å få EL, er jo bare på dag 11.

klem:)

Jeg har byttet til Nordica jeg da, fordi gynekologen min samarbeider med dem, men hadde stork før.

Hvis du/dere ser en halvforvirra jente på 22, så er det sikkert meg. Ikke kjent overhodet og det skal bli artig med alle tog og busser!!! :)

Hei angelica-s, hvordan går det med testingen? De testene kan være litt tråkige i blant men du finner den nok til slutt. Jeg hadde mitt svare strev m disse testene første prøvemåned og gikk over til el-sprøyte, ble så stresset. Visste ikke at man kun bruke sprøyte i naturlig syklus. Vi reiser nedover i dag. har bedt om ny donor og begynt på akupunktur så håper :) lykke til!

Takk:) ja gjett om den testingen kan være stressende:) ikke fått noe positivt enda, men må gi det litt tid foreløpig, jeg er jo bare på dag 12. men jeg stresser litt siden jeg ikke fant den forrige periode.

lykke til i dag CathyS...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...