Gå til innhold

Da testet jeg positivt igjen

Rascal_4.11<3

Anbefalte innlegg

Men det eneste jeg klarer å føle er angst for at det kommer til å gå galt igjen... orker virkelig ikke å miste igjen..

Jeg skulle egentlig til legen for henvisning til utredning nå men det rakk jeg jo ikke, er det noen som veit om jeg kan begynne med medisiner nå eller er det forsent??

Og er det noen som har noen erfaringer med noen medikamenter som hjelper? har hatt en latterlig dårlig lege som ikke viste noe og afeide absoluht alle spm jeg hadde ang dette temaet så jeg føler det er greit å få litt tips i tilfelle den nye legen er like håpløs :S

På forhånd takk :)

Fortsetter under...

Det er ikkje for seint å gå til utredning enda vil eg tru..

Eg var til utredning, og fekk tatt ein masse prøver, men fekk beskjed om å fortsette å prøve mens vi ventet på prøvesvara.

Har ikkje fått svar endå, men trur eg er gravid igjen no :)

Medisin tar man ikkje før etter veke 9 eller 10 uansett.

Litt forskjellige rutiner ved dei forskjellige sjukehusa da.

Eg fekk en veldig bra lege, som informerte meg godt, og kunne svare på spørsmåla mine.

Trodde det var forsent jeg, men kan bare det jeg har lest på nett...men fikk en ny lege nå og skal starte utredninga på mandag... :)

Så det blir bra...snakka ikke om evt medisiner eller hormoner ennå men håper det er før det for jeg mister mellom uke 8-12 så da blir det jo forsent for meg..men får mer informasjon på mandag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...