christinajentå "høygravid" Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hvordan er bivirkninger osv på disse tablettene? i tillegg til progestan.. off kjenner eg blir helt sliten bare av tanken...leste på legemiddelsidene, og der var bivirkningene enorme... blir nesten redd da eg leste d...noen som kan fortelle..???
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har brukt det to ganger. Det eneste jeg merket var at jeg ble trøttere enn vanlig, og det er jo til og leve med:O)
christinajentå "høygravid" Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 ja det er i tilfelle velstand hehe... men ellers var det ikkje noe særlig problem? godt å høre...
aagder Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Bare litt trøttere egentlig. Bivirkningene som står der er jo bare for at det KAN være sånn på enkelte, men de færreste merker vel så mye til noe av det. Ingen grunn til bekymring :-)
christinajentå "høygravid" Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2008 så bra...godt at folk gidder å fortelle hvordan de opplevde d... er jo veldig forskjellig sikkert.... :-)
finetine Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har stort sett heller ikke hatt noen bivirkninger. Denne gangen har jeg vært noe kvalm,og endel trøtt men det kan jo også være psyken som spiller inn. Til et fryseforsøk var jeg også ganske deppa og gråt mye,men en sykmelding hjalp godt der. Stort sett tror jeg det går veldig fint egentlig,sånn summa summarum:o).
eple3 Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Hei, Jeg merket ikke noe til progynovaen - hos meg var det progestanen som var litt plagsom - ble veldig trøtt av den. Jeg har så og si sluttet med å lese om alle potensielle bivirkninger før jeg tar medisiner nå, for det blir litt mye hormoner av og til.. ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå