Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jenta mi på 8 uker spiser mindre til hvert måltid etter at jeg begynte med malt i mme hennes. Er det sånn? Vet jo at det er næring i malten også, men gjør malten at de blir fortere mett?
brummemamma- Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Det er i alle fall masse kalorier i malten så godt mulig at de da blir fortere mett ja. Merker ikke så stor forskjell på min, men han spiser ganske ujevnt generelt.
Matja Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Det er som brummemamma sier ganske mye kcalorier i malten, så det kan hende det er derfor. Hvor mye har du i?
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 jeg har i ca en ts på en liter, så det er jo ikke så mye. Hvor mye bruker dere?
utrolig 2007 Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Jeg tar 1 ts i første flasken om morningen og ikke i de andre utover dagen. Ble anbefalt det av helsesøster. Da har hun avføringen på ettermiddagen, helt genialt slipper avføring på natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå