Gå til innhold

Muligens ledig dagmamma i Trondheim.

Anbefalte innlegg

Det vil bli fra februar av regner jeg med. Jeg gir opp å finne barnepass nå. Det er vist forgjeves.

Om meg:

Jeg er 24 år (blir 25 i mars). Jeg er gift med en fantastisk mann, og sammen har vi en datter på 1 år. Mannen min jobber som forsker i Sintef, og jeg studerer vernepleier. Drømmen er å jobbe med barne og ungdomspsykologi eller rus. Muligens dagsenter. Nå henger jeg veldig etter med studiene siden vi ikke har klart å finne barnepass, så jeg utsetter studiene et år og begynner som dagmamma istedet.

Vi eier hus på Singsaker (rett i utkanten av sentrum, men tilbaketrukket og utenfor søy og eksosområder). Vi har stor hage og god plass til å leke både inne og ute. Nabolaget har fine lekeplasser og akebakker vi kan besøke, og stuen er full av morsomme leker. Vi har god plass til reisesenger på to egne rom dersom dere vil at barna skal sove inne, og både hage og balkong til vogner dersom dere vil at de skal sove ute.

Jeg røyker ikke og drikker ikke. Jeg er rolig og ansvarlig (ingen by-rangler) og er veldig glad i barn. Jeg har mye erfaring med barn også fra før jeg fikk min egen datter.

Noen som har tanker rundt dette, trenger dagmamma eller vet om andre som trenger dagmamma i området?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136604535-muligens-ledig-dagmamma-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hej.

Jeg er interresert i dagmamma..Jeg bor på Kvål. Å trenger dagmamma til tvillinger. Jeg trenger dagmamma fre seinest mars.

Men kunne godt ha tenkt meg å begynt prøve ut godt dagmamma før jeg begynner å jobbe. Så kan du ikke si i fra på pm om du er interessert og har mulighet...

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...