Gjest Rebel m/jente Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 hvor er det bra å shoppe? Der man får klær fra kjeder som Zara osv... Ikke bare falske merkeklær fra boder? Noen med andre gode shoppingtips?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Selger de forresten reimatec på gran canaria? Gjør vel kanskje ikke det, med den varmen der nede:-)
Silker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Er ikke bra shopping i puerto rico i det hele tatt syns jeg. Bare sånn jalla turistvræl... Da må du nok ta deg en tur inn til Las Palmas. Der er det masse super shopping!
Nusseline♀♀♂ Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Har vært i Puerto Rico to ganger. Såvidt jeg vet er det vel bare en handlegate der. Spør guidene, de pleier å ha peil på sånt. Husker de nevnte noe angående hvor en skulle handle for å unngå å bli lurt ved kamerakjøp. Jeg vil og til Puerto Rico! Tnufs!
Herlige barn har jeg fått Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Tviler sterkt på at de selger Reima tec der nei! venninnen min har vært der noen ganger, de her i alle fall et ganske så stort kjøpesenter der, informasjon kan du finne litt her om:http://www.ving.no/puertorico Skal du reise dit nå? Venninnen min og familien hennes skal reise dit om noen uker, kanskje dere møtes!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Skal ikke reise før til sommeren. Skal bo på Arguineguin så det er jo litt utenfor Puerto Rico. Kanskje det ligger nærmt Las Palmas også? Guidene bør ha peiling ja! Gleder meg masse - meg og mannen skal sette av 15 000 til shopping til oss og babyen. (Vi er galne)Hele klesskapet skal fornyes, og da bør man jo ha skikkelige klær. Har hørt lacoste skal være billig der? Mannen bruker jo en del lacoste...
* 5 om dagen * Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 I puerto rico er det ikke mye bra å få kjøpt.Er masse "jalla" og suvernier og få kjøpt.Og duker i alle varianter, juleduker, påskeduker hele året...hehe...nei, må nok dra til Las Palmas eller til det store kjøpesenteret som ligger ved veien, fra flyplassen ( nær Gando)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Da vi var på Lanzarote var i alle fall ikke Lacoste klærne noe spes billige, morsomt og se, men prisene og klærne klarte jeg fint og puste meg unna. Ville nok heller brukt 15000 på shopping i London altså! kan jo hende Lacoste klærne er billig kopier derfor de sier det er rimeligere??
Gjest Rebel m/jente Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Ok, da må vi huske å reise til Las palmas! Noen som vet hvor langt det er fra Arguineguin?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Nei vil ikke ha falske klær. Hele poenget var jo å få gode klær til en billig penge. 15000 i London holder vel kun til en kåpe omtrent:P Men vi skal kjøpe noen større ting også da, så alt skal ikke gå til klær.
* 5 om dagen * Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 ca 1 1/2 time med bil....litt i underkant kanskje...men må nok regne ca 60 - 80 euro for den turen, om dere tar taxi. Buss er veldig mye billigere..men *kremt* buss synes jeg er skummelt...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 De beste tilbudene er oftest på tax free, sist vi reiste var det ta 4 betal for 3 og selv da er jo prisene lavere enn i Norske butikker. Handlet endel julepresanger da!!)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #13 Skrevet 21. januar 2008 Reima? Hehehe! Har dere ikke vært i sydenland før? :-) Dra til Atlantico-senteret (i Vecindario, ikke langt fra flyplassen) eller til Las Palmas. Las Arenas er et bra senter der, mange andre, pluss handlegater. Går buss både til Vecindario og Las Palmas fra Arguineguin! I Puerto Rico er det ikke noe særlig å kjøpe, hvertfall ikke klær.
(0_o) Skrevet 21. januar 2008 #14 Skrevet 21. januar 2008 det er svindyrt i puerto rico midt i turistfella, vettu. tror jeg betalte 450 nok for en bikini, av ukjent merke. tror det er litt billigere hvis du tar bussen til arguinegin til markedet der eller til et av kjøpesentrene i playa del ingles.
(0_o) Skrevet 21. januar 2008 #15 Skrevet 21. januar 2008 Har forresten vært i puerto rico flere ganger, og inntrykket jeg har fått alle gangene er at det er et møkkete dårlig feriested :/ Søppel ligger og slenger og hverken butikkene eller restaurantene er noe særlig å skryte av. eneste som VIRKELIG er verdt å få med seg er ammadorestranden, den er nyyydelig =)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 21. januar 2008 #16 Skrevet 21. januar 2008 Ok, takk for tips, da kjører vi heller til las palmas ! Markedet i Arguinegiuin skal vi få med oss ja, har hørt det skal være bra. Nei de bruker vel ikke reimatec men kan jo være de har for å selge til alle nordmenn der nede...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 21. januar 2008 #17 Skrevet 21. januar 2008 Anbefaler heller og reise til Svalbard, der selger de Bergans, Reima, Stormberg og alle andre typer klær uten moms så man sparer fort de pengene, samt får seg en flott naturopplevelse.
Blopp1 Skrevet 22. januar 2008 #18 Skrevet 22. januar 2008 Vi har vært der flere ganger,og der er d IKKE noe shoppingeldorado nei......!!! D er som flere skriver her,at d er bare "jalla" å få kjøpt! Puerto Rico består jo kort sagt bare av et shoppingsenter(med butikker som selger alt du IKKE har bruk for),hoteller,stranda og restauranter!!!! Dra inn til Playa del ingles,der er d mange shoppingsentre å velge i.....!!!!
flypapir Skrevet 22. januar 2008 #19 Skrevet 22. januar 2008 Hei! Hvis du er ute etter shopping bør du gjøre som ei over her sier og dra på kjøpesenteret Atlantico som ligger i Vecendario. Det er ett stort kjøpesenter med Zara og alle de andre "kjente" butikkene. Mener å huske at det går buss direkte dit fra Puerto Rico (nr 1??). Du finner også en del ok butikker i Vecendario. I Las Palmas er det også mye bra shopping, men det blir et stykke lenger å kjøre for dere fra Puerto Rico... Blir nok en finfin tur... Hilsen tidligere Gran Canaria reiseleder..
skorpionfruen Skrevet 22. januar 2008 #20 Skrevet 22. januar 2008 Arguineguin ligger bare rett rundt åsen til Puerto Rico. Man kan lett gå imellom. Det er langt til Las Palmas fra Puerto Rico. Men det gå busser som ikke er så dyre. Men du må nok belage deg på en og en halv til to timers busstur. En vei. Puerto Rica er elendig på shopping, reima lover jeg deg at du IKKE finner der. Det er et kjøpesenter ved flyplassen som heter atlantico. Det er dritbra. Mye bedre standard enn mye v det vi har hjemme. Merkevarer og mange KULE butikker. Lekebutikker og trendye barneklær. Men her er det ikke direkte billig da. Priser som hjemme, men KULT. God tur på ferie.
@LilleMy@venter nr3 Skrevet 22. januar 2008 #21 Skrevet 22. januar 2008 Dra til atlantico. 20 minutter fra puerto rico, der har de zara, pinky, promode, benetton osv. samt mange herre og barne butikker. Både dyre og billige butikker. Det skal finnes en enorm sportsbutikk et sted mot las palmas hvor de selger alt mulig. Også goretex osv. Spørr deg om. I disse tider får du kjøpt vinterklær på Gran Canaria. Lokalbefolkningen går med vinterjakker, langbukser og varme genserer, men det spørs jo om du får kjøpt reimadress???? he,he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå