Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 ... og gyn kunne selvfølgelig ikke se noen ting og spurte om jeg var sikker på at jeg var gravid ..men, men hva tenkte jeg er jo bare mellom 4+3 - 4+6 (litt uregelmessig mens). Jeg var så glad ta jeg fikk positiv test at jeg tok første ledige timen jeg fikk. Men, ble satt på Crinone + AlbylE da jeg har mistet flere ganger før, så det var ikke helt bortkastet å gå dit. Ny UL om 2 uker, da håper jeg vi ser et lite hjerte..
skatten kom i mai :) Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 er det en hjemmelaget du har fått til ? vi opplevde akkurat dette.. testa positivt når jeg hadde gått 2 uker over ikm, og ringte til sykehuset og fortalte historien og at vi nå var gravide på egenhånd så vi kom jo ikke til å starte med p piller som legen ville ha meg på før ny nedregulering..., da fikk vi ul time for de syns det var såå spennende.. vi kjempe fornøyde og greier dro til sykehuset i troa at vi kanskje var en 6-7 uker på vei, men på ul kunne de ikke se noe særlig kun en liten hvit flekk men han ville ikke si vi var gravide .. fikk ny ul time 2 uker etter og da super nervøs og spente fikk vi se hjerte slå .. idag er eg 21+4 med en hjemmelaget i magen etter 2 icis forsøk..
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Åhh, gratulerer, det må være deilig å være så langt på vei Spiren vår er også hjemmelaget. Og det var første gang på 24 pp at jeg virkelig klarte å ikke tenke på EL, temp osv. Før trodde jeg det ikke var sant at det hjalp å "ikke tenke på det", men nå er jeg overbevist at det ialle fall hadde mye å si for meg.
skatten kom i mai :) Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 trur nok du får se et lite hjerte banke om 2 uker... vet disse 2 ukene kommer til å bli noe herk, men hold ut! fokuser på kjekke ting eg gikk å venta på mensen eg for skulle jo begynne på p piller, men då satt ann ... hadde ikke helt trua på det til å begynne med, men nå begynner magen å vokse og livet er herlig.. lillegutt i magen sparker og koser seg du skriver at eg e så langt på vei .. det har enda ikke gått skikkelig opp for meg at lillegutt kommer i år! hehe!! det går vel kanskje ikke skikkelig opp for meg før eg har han i armene.., men om 8 mnd er det din tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå