Gå til innhold

Var på UL i dag...

Miss_X_1974 +lillegutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og gyn kunne selvfølgelig ikke se noen ting og spurte om jeg var sikker på at jeg var gravid :(

..men, men hva tenkte jeg er jo bare mellom 4+3 - 4+6 (litt uregelmessig mens). Jeg var så glad ta jeg fikk positiv test at jeg tok første ledige timen jeg fikk. Men, ble satt på Crinone + AlbylE da jeg har mistet flere ganger før, så det var ikke helt bortkastet å gå dit.

Ny UL om 2 uker, da håper jeg vi ser et lite hjerte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det en hjemmelaget du har fått til ?

vi opplevde akkurat dette.. testa positivt når jeg hadde gått 2 uker over ikm, og ringte til sykehuset og fortalte historien og at vi nå var gravide på egenhånd så vi kom jo ikke til å starte med p piller som legen ville ha meg på før ny nedregulering..., da fikk vi ul time for de syns det var såå spennende.. vi kjempe fornøyde og greier dro til sykehuset i troa at vi kanskje var en 6-7 uker på vei, men på ul kunne de ikke se noe særlig kun en liten hvit flekk men han ville ikke si vi var gravide .. fikk ny ul time 2 uker etter og da super nervøs og spente fikk vi se hjerte slå .. idag er eg 21+4 med en hjemmelaget i magen etter 2 icis forsøk..

Skrevet

Åhh, gratulerer, det må være deilig å være så langt på vei :)

Spiren vår er også hjemmelaget. Og det var første gang på 24 pp at jeg virkelig klarte å ikke tenke på EL, temp osv. Før trodde jeg det ikke var sant at det hjalp å "ikke tenke på det", men nå er jeg overbevist at det ialle fall hadde mye å si for meg.

Skrevet

trur nok du får se et lite hjerte banke om 2 uker... vet disse 2 ukene kommer til å bli noe herk, men hold ut! fokuser på kjekke ting :)

eg gikk å venta på mensen eg for skulle jo begynne på p piller, men då satt ann ... hadde ikke helt trua på det til å begynne med, men nå begynner magen å vokse og livet er herlig.. lillegutt i magen sparker og koser seg :) du skriver at eg e så langt på vei .. det har enda ikke gått skikkelig opp for meg at lillegutt kommer i år! hehe!! det går vel kanskje ikke skikkelig opp for meg før eg har han i armene.., men om 8 mnd er det din tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...