Gå til innhold

Da fikk jeg resept på reductil


ღDidrikmamsenღ

Anbefalte innlegg

Elr hvordan det nå skrives hehe..

 

Snodig lege. Veide meg ikke elr noen ting. Bare spurte hvor lang og tung jeg var. Har bmi på 26, så hadde ikke trodd jeg fikk tabletter for det, men skal nå prøve de å se det ann. Veldig spent jeg. Starter nok på de i morgen. Legen ba meg veie meg den dagen jeg startet på de og om 1 mnd. Men ser her at dere veier dere hver uke. Er det å anbefale elr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det gikk jo greit! Hørte mange leger var litt strenge på dem, men det virker ikke sånn..=)

Hehe sånn gjorde legen min å. Hørte på hva jeg sa, gadd ikke sjekke. Men jeg har en høyere bmi enn deg da. Fikk bare beskjed om å komme å måle blodtrykket om en mnd. jeg. Målte legen din blodtrykk på deg før du fikk?

Vet ikke hva som er å anbefale jeg. Jeg veier hver uke. Føler at da får jeg en pekepinn på hvordan jeg ligger an. Syns det er greit for å holde motivasjonen oppe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han målte blodtrykk og så fikk jeg ny time til måling om 14 dager. Jeg går på stoffskiftemedisin nå da, så legen mente at det kunne kanskje være derfor jeg ikke går ned i vekt. Jeg er veldig lav da, så ikke så mye som skal til før jeg ser rimelig lubben ut hehe. Kanskje greit å veie hver uke ja, for å bli litt motivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar... skulle bare ønske legen kunne skevet ut noe... de er jo så vanskelige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...