Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Sitter paa jobb etter en natt med lite soevn, er troett, men skal dra aa gymme litt snart..Er lite motivert for aa jobbe, dvs, klarer ikke konsentrere meg..Neste uke er det sproyte start og klarer jo knapt aa tenke paa noe anna ;-) Tror jeg har blitt litt distre..Ja gubben lo naar jeg forleden morgen hadde frokostblanding i teen min,,,hahaha.. Lurer paa hvordan det blir naar vi foerst er igang..Hehe,,Ikke lett dette....
LilleVakreAnna Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Skjønner deg kjempegodt, jeg!! Vanskelig å sove om natta og trøtt som en strømpe om morran. Frokostblanding i teen var jo litt morsomt da! Jeg dro på Bohus i dag for å hente en kommode, og da jeg skulle vise fram "hentelappen" (som jeg attpå til måtte dra hjemom fra jobb for å hente!) viste det seg at jeg hadde tatt med en kvittering fra Elkjøp... :$ Heldigvis bare lo hun dama i kassa, og jeg fikk kommoden. Snakk om surrehue! Jeg er forresten på sprøytedag 6, så du kan bare glede deg!!
finetine Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Hei Kjenner meg så godt igjen! Man blir så ukonsentrert at det nesten er plagsomt;o). Jeg for min del hadde nettopp laget en kopp te og skulle bare kaste teposen,istedet helte jeg hele tekoppen i søppelbøtta. Gjett om kollegaen min lo;o)................ Det er vanskelig å være motivert på jobb ja. Noen av forsøkene mine har jeg vært sykmeldt,og det har vært veldig godt. Måtte være hjemme idag etter å nesten ikke ha sovet i hele natt, var skikkelig urolig for ultralyden som skulle vise om jeg kan sette igang med fryseforøk. Heldigvis gikk det fint, og nå venter jeg bare på at ST.Olav skal ringe imorgen(hehe ikke selve St.Oalv da hihi..........) Pass godt på deg selv,og blir det for tøft så kan du jo sykmelde deg. Oppmuntringsklem er sendt deg
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 Haha, saa godt det ikke er bare meg da..;-) Litt artig aa lese slike historier og..En god latter forlenger livet og alt det der ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå