mommytil2gutter Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hei, Du skrev dette i et annet innlegg: "Nå er hun straks 6 mnd og har egentlig ikke tid til å spise seg mett på ved puppen på dagtid. innimellom får hun da en flaske med utpumpet mm slik at hun blir skikkelig mett!" Jeg det samme problemet med sønnen min. Er veldig frustrert og må gjøre noe for det. Han vil ikke spise seg mett og i tillegg sutrer han hele dagen. Holder på å bli gal. Og jeg som har så mye melk....Hvor mange flasker får hun til dagen? Hvor mange ml da? Tusen takk for hjelp og tips..
trollet66 Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg ammer gjerne først og pumper etterpå. Jeg pumper og leverer g har ganske grei oversikt over hvor mye hun har spist siden jeg vet hvor mye jeg produserer. Så hun får kanskje 100 - 150 ml i flaske noen ganger på dagtid- Om kvelden spiser hun ca 300ml over en periode på ca 2 timer før leggetid. Totalt spiser hun ca 1000 ml til dagen fordelt på 5-6 ,måltider/spiseperioder. jeg er av den innstilling at når de har blitt så store så er det ikke om gjøre for meg at hun spiser melka fra puppen eller fkaske, så lenge hun får i seg mm. om Jeg gjorde slik med nummer 1 også,hun nektyet pupp fra ca 8 mnd, men fikk kun mm frem til hun var året. Jeg pumper og sterilsisere hver dag uansett , så for meg er det ikke noe ekstra strev alikevel!
mommytil2gutter Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 Tusen takk for svaret. Jeg skal prøve det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå