Gå til innhold

Duotest

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ble resultatet av duotesten deres, og slo dere dere til ro med svaret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva ble ditt da? og hva er din alder?

Skrevet

Er 35 år. Nakkefold på 2,1, og endelig resultat ble 1/2100. Legen sa det var bra, men vanskelig å slå seg helt til ro, når det er så store sprik på hva som er normalt synes jeg...

Skrevet

jer er 32 og fikk et resultat på 1:7000. Hvis du går inn på www.min-mave.dk også går du i søk i debatten eller søk i gruppene, deretter skriver du inn nf, eller nakkefold eller doubletest da får du opp mange tråder ang. temaet og mye svar på hva folk har fått. I Danmark får jo alle uansett alder tilbud om nakkefold scanning samt duotest. -de svarene de har fått på nf scanning er med duotest også, alstå den samlede risikoen....

Skriv gjerne tilbake og fortell om du ble noe klokere....

hvor tok du forresten din nakkefoldscanning og duotest? jeg var på rikshospitalet....

Skrevet

Hei!

Vi fikk beskjed om nakkefold på 3,7 - 4 mm. Duo testen kom ut med resultat 1:3000 - og er ansett som svært lav risiko stod det. Jeg er 35 år.

Nå har jeg 2,5 uker til termin - og har vært på 3D ultralyd - og babyen ser kjempe fin og søt ut. :-) Det er en gutt. Han har ikke skjeve øyne - og alle vitale organer er normal, og han ser normal ut. Jeg har slått meg til ro med at han nok er frisk. Han sparker og er aktiv, så han har hverken ryggmarksbrokk eller noe annet som man kan merke i allefall :-) Vi hadde en grusom tid før resultatet forelå - men bestemte oss for å beholde det om det skulle vise seg å ha Downs. Men nå gleder vi oss til å få ham - og uansett - kommer han til å være ønsket :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...