UnePune äntligen hemma! Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 500-1000 kanskje? Går gjerne i bølgedaler - noen ganger ingenting, andre ganger mer =) Går sjelden på kafe, kjøper sminke kanskje to ganger i året, har vært flink å gå til frisøren i det siste da(gikk aldri til frisøren før...!). Har en tendens til å kjøpe klær til ungene heller enn til meg selv. Men når jeg først finner noe jeg liker, finner jeg gjerne 3-5 plagg om gangen =)
HTC Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Varierer fryktelig mye! Ved hver lønning lar jeg 4000 kr stå igjen på min konto. Denne kontoen bruker jeg kun til privat forbruk. Klær, sminke, frisør, lege, kafe, gaver til venninner osv. Ved neste lønning opplever jeg at jeg kanskje har kun brukt 500 kr. Neste mnd har jeg kanskje brukt alt og mer til. Har en tildens til å gjøre ting i bolker. Går til frisør hver 6uke (snitt pris 1700), da pleier jeg å gå i butikker også, mens mnd etter gjør jeg ingenting
meg & to små vampyrer Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Ingenting nå. Ellers avhengig av behov og penger:)
Tommage♀♂ Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Aner ikke. Når jeg først er på shopping kjøper jeg mest til huset og barna. Finner ikke klær lenger,men kjøper om det er noe jeg MÅ ha. Kafé går jeg ikke på, ingen jeg kjenner som gjør det heller. Frisør har jeg ikke vært til siden i fjor sommer, har rett og slett ikke tid til hverken det ene eller det andre...
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Varierer så sinnsykt Akkurat nå er jeg gravid og har kjøpt en del gravid klær.... Men så blir det slutt på å gå ut å ta en øl med venninder da, og da liker jeg jo å stæsjhe meg opp litt med litt nye klær, hår eller noe Så nå blir det kanskje kafe' besøk med venninder 1 gang i uka eller noe. Så nå lever jeg billig Så har jeg en tendens til å kjøpe mest til barna uansett da Og tenker når den nye babyen kommer så blir det vel mere shopping til den lille enn meg ja
lenej :o) Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 ca. ingenting! - er ingen kafe her - har ikke kjøpt nye klær til meg siden mammaklærne... - venninna min er frisør, så det er gratis. - sminker meg ikke... så... ca. ingenting. kjøper meg i ny å ne en liten sjokolade da, men den havner i handlekurven sammen med det andre. det jeg bruker av penger på meg selv, egentlig, er kontaktlinser.
Spataplasj Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Ingenting..utanom dei mnd eg må ha ny bæredings, eller tøy til å sy ny bærdings eller liknande...så det vert vel eigentleg ganske ofte...egentlig...hehe
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Bruker vel mere på barna tror jeg enn meg selv for tiden. Men er hos frisøren hver 6 uke. Blir da mellom 500-1000 kr. Kjøper litt gravid klær for tiden. Men ikke hver mnd. Sminke kjøper jeg billig. så ca. 1000-1500 kr i mnd kanskje.
Tia med 2 ♀ Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 stort sett ingenting. Jeg kjøper klør når jeg må ha noe, er jo ikke så ofte det da. Sminke bruker jeg ikke, frisør har jeg ikke vært hos på årevis, har ei venninne som klipper tuppene for meg en gang i mellom, med langt hår så trenger man ikke akkurat frisør. Syntes det er mye å bruke 500kr på å få klippet tupper. :-) Går en sjelden gang på kafe,karnsje hver 3 mnd max. Nå driver vi å prøver å bli kvitt all gjeld og har derfor lite penger til slike ting, tar oss bare råd når vi må.... Kan jo hende jeg blir å bruke mer senere når man ikke har masse gjeld.
Bruble Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 0? er til frisørenen gang hvert jubelår, sminke kjøpes veeeldig sjelden, samme med klær.
___ Skrevet 21. januar 2008 #13 Skrevet 21. januar 2008 kafee ca 50,- (hvis du regner med en baugeth ol på bensinstasjonen) klær som regel 0,-, men snittet blir ca 300,- pt mnd frisør: 0,- sminke0,- Bruker litt penger på andre ting da, som gaver, blomster, sjokolade ol.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. januar 2008 #14 Skrevet 21. januar 2008 stort sett 0kr. Men de mnd vi har lite regninger hender det kanskje jeg slår meg litt løs og går på kafé, da kanskje det går rundt 100kr. Av sminke bruker jeg kun maskara og kajal og det kjøpes kun ved behov for nytt (2 ganger pr år el noe)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #15 Skrevet 21. januar 2008 Vil tro det ligger på 1000 kr i mnd. i snitt.
Gjest mphs Skrevet 21. januar 2008 #16 Skrevet 21. januar 2008 Dere som ikke bruker noen ting på dere selv bruker dere ikke annsiktskrem, kroppskrem, tannbørste, deodorant, shampo, balsam etc.? Jeg bruker vel mellom 500-1000 i mnd.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #17 Skrevet 21. januar 2008 Vil tro snittet mitt ligger på ca 400-500 kr maks, men det er ikke gjevnt fordelt da, plustelig kan det bli 3000 kr en måned og så ingenting i 3-4 mnd osv.
lenej :o) Skrevet 21. januar 2008 #18 Skrevet 21. januar 2008 bruke gubben sin tannbørst, fikk parfyme i bursdagsgave, så det har en leeeenge... bruker ingen form for kremer overhodet, bruker min kjære sin shampoo, å deodoranten går i handlekurven sammen med melk, sukker, kaffe, tamponger.. skjønner? bruker minimalt med penger på meg selv.. men idag skal eg det. 300kr til å med! som eg har fått hos min kjære... skal til kiropraktorn så
vi blir 4 :o) Skrevet 21. januar 2008 #19 Skrevet 21. januar 2008 oioi.. skjønner at jeg har et høyt forbruk når jeg leser dette.. bruker hvertfall 5000 hver mnd, og ofte er kontoen som er til min fornøyelse tom før neste lønning, og jeg må fylle på litt.. men da handler jeg alt til lillegutt, gaver, meg selv, mm. Bare en frisørtime koster jo 1600, og der er jeg hver 6 uke..hvordan kan man da bruke så lite?
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #20 Skrevet 21. januar 2008 Men jeg må innrømme at jeg ikke trives med dette snittet da ;-) åt jeg begynner i jobb til høsten vil jeg tro det dobler seg...minst!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #21 Skrevet 21. januar 2008 Er til frisør ca 1 gang i året, kanskje to. Går omtrent aldri på kafe, er ikke noen her jeg bor heller. Kjøper lite nye klær, kun når jeg må fordi det er kommet hull i dem jeg har eller de ser helt grusomme ut eller jeg finner noe jeg trenger på , bruker lite sminke, aldri parfyme omtrent, går ikke til hudpleier eller noe sånt. Da blir det lite. Men kunne godt tenke meg å bruke mye, mye mer til klær da, hater å ha så lite å velge i som nå, men nå er ungene og andre ting førsteprioritet.
___ Skrevet 21. januar 2008 #22 Skrevet 21. januar 2008 Regner ikke med det som kjøpes inn felles på supermarkedet. Tankrem, såpe ol som hele fammilen bruker regner jeg ikke med, ikke mat heller selv om jeg selvfølgelig må spise.
Gjest mphs Skrevet 21. januar 2008 #23 Skrevet 21. januar 2008 Ok Jeg kjøper ikke kremer,shampo og slikt på supermarkedet så derfor jeg spurte.
___ Skrevet 21. januar 2008 #24 Skrevet 21. januar 2008 Jeg får en veninne til å klippe tuppene mine en gang i året. Bruker klærne til de blir utslitt osv. Er ikke så mye man har bruk for når man ikke vokser lengre.
___ Skrevet 21. januar 2008 #25 Skrevet 21. januar 2008 Glemte en litt vesentlig utgift, bøker. Der går det vel i snitt 150,- kr pr mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå