christinajentå "høygravid" Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 fryseforsøket mitt ble avbrutt...ingen el... hvordan gjør en for å få mens raskt tilbake? bruker primolut? hvor lenge? noen som har prøvd dette?
christinajentå "høygravid" Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2008 noen som kjenner til bruk av primolut for å få mens raskt tilbake?
Madam-mim Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Det var synd det ble avbrutt. Har selv hatt to avbrutte fryseforsøk men det var ikke i naturlig syklus. Jeg har ikke menstruasjon i det hele tatt, så jeg bruker primolut for å få en blødning før forsøkene mine. Tar da tabletter i fire dager, også kommer det en blødning 5 dager etter siste tablett. Så det tar 9 dager. Hør med klinikken du:)
purple Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 hmmmm, skjønner ikke hvorfor du ikke bare kunne ta en eggløsnings sprøyte jeg da hvis du hadde eggmodning.(jeg gjorde jo det fordi lh ikke slo ut) og jeg ble gravid. Spør om det neste gang da! Du får vel mens som vanlig om du har regelmessig mens. De setter deg ikke på primolut uten at det er absolutt nødvendig. Lykke til neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå