Gå til innhold

oss med termin i midten av september :)


miobell

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere jenter???

 

Jeg er oppbåst, følsom og trøtt, med murring i magen og tidevis tyngdefølelse i puppene, men thats it! - førse gang dette og våger nesten ikke tro på at jeg faktisk ER gravid.

 

5+1 i dag

 

Våknet i natt pga magesmerter. Sterke mens smerter, måtte tisse og var ufattelig trøtt - var borte når jeg våknet på morgenen. Noen som har opplevd noe lignende? Er jo sikkert normalt men.... :)

 

Leser om dere med ømme pupper og veldig kvalme.. er jo "sikre tegn" liksom ... skulle egentlig ønske jeg hadde dette selv, så jeg liksom fikk kjenne det på kroppen..

 

Første gang dette, og er full av spørsmål...

hvordan med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 6+3 i dag (termin 14.sept) og her svinger følelsene veldig!:) Hadde en blødning på fredag, fikk komme til innvendig ul, men der fant de ikke noe foster, kun plommesekk og fostersekk. Kan være at jeg er kortere på vei enn jeg tror. Skal tilbake neste torsdag for å se om det er noe liv. Kjenner at jeg er positiv da, er kvalm og spyr litt samtidig som bekkenet jamrer i vei!:) Bortsett fra det har jeg ikke så mye symptomer... Prøver å kose meg med tanken på en liten baby!:)

 

Du får se an utover dagen om du får mer smerter evt blødning. Får du det er det lurt å kontakte lege. Mest sannsynlig er alt bare bra...:)

 

Lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 13 sept her. Litt kvalm og ekstremt trøtt. Hadde en liten blødning igår nevnte det til legen idag, men ble verken undersøkt eller fikk tilbud om tidlig ul. Blødde du mye siden du fikk det? Er egentlig ikke bekymra da, for jeg hadde en slik blødning med førstemann også, og det gikk jo greit. Men man tenker jo litt likevel. Synes foresten kvalmen er litt bedre idag. Kun på morgenen og ikke hele dagen, slik det har vært. Ellers så synes jeg alt går sinnsykt tregt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter spent på nr 3;

 

Jeg blødde nok til at jeg ble bekymret, men ikke masse. Tok kontakt direkte med sykehuset, da legen min holder stengt fredager og fikk komme med en gang. Jeg blødde også litt med tulla, men da gikk det kjempefint. Også var jeg gravid i høst og blødde, da endte det i sa... Men da tok det seg veldig opp, med smerter, klumper ol. Skjønte jo hva som skjedde.

 

Tror nok du kan ta det med ro hvis det bare er litt. Men hvis du er veldig bekymret synes jeg du kan kreve ul. Håper det går bra for deg hvertfall! Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 15sept, i følge legen. Har kunn murringer og ømme bryster, og jeg er VELDIG trøtt, d er liksom d. Synes jeg kunne fått litt flere symptomer med tanke på at dette er min første gang, og ikke vet hva jeg kan forvente med. Men er jo glad for at jeg slipper kvalmen som mange sliter med. Men det verste synes jeg er trøttheten, den kommer bare mer å mer for hver dag synes jeg... Er i dag 6+2 ca. Ska inn til ny IU den 1 februar, blir spennende, så ikke noe foster når jeg var der fredagen før helgen. Blir litt engstelig kjenner jeg når slike ting skjer. Noen som har gode råd, så kom med de...:) Både gleder og gruer meg til den dagen, tenker liksom: Hvis de ikke finner nå?? blir sint på meg selv, av at jeg tenker slik men.... Huff må prøve å tenke så positivt som d går an. :) Gleder meg kjempe masse, å håper at alt står bra til inne i magen min! Kjenner det er noe der værtfall! :) Er så spent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...