Gå til innhold

Hvor mange er igjen her i januarklubben?


happyfeet*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er her fremdeles. 3 dager på overtid og klar til å klekke. Det virker ikke som det kommer til å skje noe med det første.. tiden vil vise :)

 

Lykke til alle sammen!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke veldig aktiv her, men jeg venter fortsatt! Har termin 30, men har hatt kynnere og nedpress i 3 uker nå. slitsomt! De tror det blir en stor baby så skal på kontroll på sykehuset i morra. håper de nesten vurderer og sette igang selv om jeg tviler på det... men jeg er rimelig desperat!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her enda, jeg også. Venter fødsel til mandag (28.01) men ettersom kynnere har stilnet, er jeg ikke sikker på hva som kommer til å skje.

Lærte noe nytt hos jordmor i dag... Trodde hele tiden at man var på overtid etter termin, men den gang ei. Man er faktisk ikke på overtid før det har gått 42+2!!! Skremmende tanke, spesielt når jeg allerede nå går å lengter, er lei og sliten. Jeg sover jo HELE tiden. He he. Må smøre tålmodigheten en smule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin på fredag, men føler litt på meg at jeg kommer til å gå over. Gikk fire dager over med nr. 1. Skal til jordmor i morgen så da får vi se om hun sjekker om det er noe modning på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...