Gå til innhold

Hvor mange er igjen her i januarklubben?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Har ikke vært så veldig aktiv her inne, men jeg går fortsatt og venter på prinsessa... Hadde termin 8.januar, så jeg er på GOD overtid..! Blir satt igang til torsdag om hun ikke bestemmer seg for å finne veien ut på egen hånd før det.

Jeg er igjen :) Venter gutt 31 januar, så har ennå 10 dager igjen. Skal ikke klage, nyter late dager i hjemmet med stoor fritid. Aldri hatt det så fritt, og det blir vel andre tider når den lille melder sin ankomst. Likevel er jeg helt klar for at han skal komme, alt på stell; seng, s-hus bag, vogn, bilstol etc...etc....

Annonse

Jeg syns jeg har det fælt, jeg...men stakkars dere som er sånn på overtid da. Selv har jeg 8 dager til termin og er fryktelig utålmodig. Jordmor vil de skal sette meg i gang rett rundt termin, men riksen sier nei :(

Min jordmor sendte meg også på kontroll på Bærum sykehus 6 dager etter termin, pga stor baby og at jeg var stor selv. Men ble ikke satt i gang jeg heller, men trøsten får være at legen der mente at å sette i gang ikke nødvendigvis virker, hvis kroppen og babyen ikke er klar for det, og da får du bare masse unødvendige smerter uten at det kommer ut noe. Naturlige veer er mer effektive enn kunstige sa hun, og greide i alle fall og berolige meg med det... :o)

Jeg er her fortsatt. Har 5 dager til termin. Kom nettopp fra jordmor nå. Litt morsomt å tenke på at hvis jeg skal dit igjen er det for å snakke om å bli satt i gang. Skal si det begynner å nærme seg nå! Kan jo skje når som helst. Spennende! :-)

Annonse

Heisann! Jeg har termin i dag, og er rimelig klar nå! Livredd for at vannet skal gå offentlig, for da må jeg legge meg ned ( måtte det sist også ) , men kjedelig å gå hjemme og vente også... Håper han snart vil ut å hilse på :)

Hadde termin den 14, 7 dager på overtid og fødeklar nå ja! Men kan ikkje klage for mye, er i veldig god form. Men glede meg sånn te han komme....litt utålmodig...og lei av å svare på mld at det fremdeles ikkje e någe på gang;) Nå e det ikkje lenge te alle godungene våre e der då...me må bare holde motet oppe;)

jeg er her enda!! Termin 30 januar! Håper denne fullmånen i morgen kan hjelpe til..Min mens-termin er nemlig på onsdag..skal endelig pakke sykehusbagen nå tenkte jeg, har vært litt treg med det! Lov å håpe,hehe ;o)

jeg er her fortsatt (men forhåpentlig ikke så veldig mye lenger nå)... har også termin siste dag i måneden, så det nærmer seg nå:) håper ikke jeg går 14 dager på overtid, har rett og slett ikke tålmodighet til det!

men må bare vente å se hva som skjer.. min lille prins kommer når han er klar for det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...