LilleVakreAnna Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 På sprøytedag 6, og nå er alt skikkelig dritt!! Sist merka jeg ingenting av dette, men nå føler jeg meg kvalm og helt i ubalanse. Blir kjempesinna for småting, og har lyst til å grine. Fikk bursdagsgave av mannen på forskudd i dag (han skal reise bort-typisk!) og da jeg åpna ble jeg rett og slett så skuffa at tårene trilla. Det er jo kjempeUTAKKNEMLIG, men det var liksom ikke min smak og bare helt feil!! Vondt gjør det å ta sprøyter denne gangen også, svir og blir ømt lenge etterpå. I går begynte jeg med orgalutran i tillegg til puregon, og de sprøytespissene er bare så idiotiske at jeg får ikke sagt det. Må jo ta skikkelig fart for å få satt de. Talentløst!! Ååååå, for no dritt!!!!!!!!!!!!!!!! Måtte bare rope det ut her inne...
♣ Christiane ♣ Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hei lille venn. Det er bare å skrike så høyt du klarer her inne, tror de fleste kjenner seg igjen for å si det sånn. Forrige forsøk hadde du kanskje spray først ? kanskje derfor du opplever denner unden litt annerledes en sist. Orgalutransprøytene har jeg ikke tatt, men vet det er mange som irriterer seg grønne over sprøytespissene, så du er ikke alene. Mannfolk og bursdagspresanger er sjelden noen god kombinasjon, hehe Min er helt håpløs, men av en eller annen grunn treffer han alltid på julegaven istedet, som er 6 dager etter bursdagem min. !! Go figure... ( Boksehansker og punchingball kan man alltids ønske seg, fungerer når man må ha ut litt aggresjon ) Du får finne et søtt bilde av en baby og klistre på speilet når du setter sprøytene, så du ser målet i sikte. Gratulerer med dagen på forskudd da, så håper jeg humøret kommer seg i løpet av dagen. Klem
lilly01 Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Usch då dette læt ikke bra, Du får prøv og andas dypt og tenke att det er hormoner som spøker. Lettere sagt en gjort. (jag vet). Jag har børjat hinta litt i førvei vad jag trenger eller syns er fint utan att påpeke bursdagen. -Oh mina støvler bynner gå i stycker. -Idag såg jag så fine øredobber med perler i den butikken på det centret -Var på bohus idag og såg en perfekt kaffetermos, sakner en sådan. Så gør jag både innan jul og bursdager, Har det siste åren fått noe jag vill ha utan att jag vet vad det er. Ett litet tips viss du vil ha. Grattis i førskott
Golliat Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Hei lille vakkre anna! Bare skrik høyt du,, Det går over,, hvis det er noen trøst har jeg det slik og. har ikke bursta da men,, hehe Er alene om å sette sprøytene (da mannen er i nordsjøen) og ja gråter vel får alt. Er på dag 4idag ,,og kjenner det veldig,,høye doser ,,600ie,, Jeg griner bare jeg prater med samboerne på tlf jeg..er ikke lei meg...men bare er sånn... gonalen sin skyld,,, eller hva? Stå på... bit tenna sammen,,, og sett sprøytene ,,tenk at det er en investering du driver med.. en god en!!! KLME GOLLIAT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå