Gå til innhold

Fryktelig USIKKER!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er vel 36,har en skjønn gutt på 6år.Jeg bor ikke sammen med faren,men har blitt gravid(ikke planlagt)med ham nå.Vi har ikke et forhold,men samarbeider veldig godt!!!

 

Vet rett og slett ikke helt hva jeg vil....har fast jobb og vil kunne klare meg økonomisk.Men,husker at jeg synes det var mange slitsomme stunder med gutten min da han var baby....,og det er ganske travelt nå og...

 

VÆR SÅ SNILL;kan jeg få noen innspill??Jeg er frisk og rask,forrige svangerskap var nesten smertefritt.

 

Hadde vært fantastisk med en baby da....kos-kos.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Du sier du vil ha innspill og da regner jeg med at du tåler det du får høre også da.

 

Jeg mener at abort er drap,hjerte begynner å slå i uke 5 og allerde i uke 8 er alle organer dannet,greit ikke ferdig dannet,slik at de greier seg utenfor mors liv,men de er der. Du kan tydelig se at det er et lite menneske. Du kan gå inn på babyverden.no å se der,du klikker deg inn på den gravide kvinnen,og så se,babyen vokser i magen.Der kan du se hvordan barnet ser ut i de forskjellige ukene.

 

Har en først hatt sex/samleie,så vet en jo at uansett er det en fare for at en blir gravid og må ta ansvar for dette.

 

Så lenge du har fast jobb,får du jo permisjon og lønn under den,så økomisk vil du vel klare deg,skulle jeg tro.

 

En vet jo aldri hvordan babyen blir,du kan få den mest rolige babyen i verden,som du ikke merker bortsett fra med mat og stell. En som sover rundt veldig fort osv. Slike ting kan en rett og slett ikke spekulere i. Gutten din på 6 er jo stor nå og bør jo greie en god del på egen hånd og han kan sikkert hjelpe til litt,når den lille er født.

 

Jeg hadde aldri fjernet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det hadde vært fantastisk med en baby kos kos..

Vil du da angre på visst du tar det vekk?

 

Ungene dine får t.o.m samme far..og de blir faktisk helsøsken også.

 

Jeg har to unger med en annen en..gikk fra han da jenta mi var 2 år..og eldste var 5 år. Men jeg er veldig glad for jeg hadde to med han, så de har hverandre :)

 

Nå har jeg en til på vi med en annen far...så jeg ser ikke ned på de med flere fedre..så det ikke misforstås :)

 

Jeg ser ingen grunn til du skal ta vekk den ungen der..absolutt ikke.

Man angrer IKKE de ungene man får, men kan angre bitter på de man tar vekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Når jeg leser innlegget ditt så er mitt inntrykk at du egentlig ønsker denne babyen, men at du er redd det skal bli slitsomt.

Ja, det kan bli litt slitsomt med nattevåk og amming om natta, men alle babyer er jo også forskjellige.

 

Min første var veldig urolig med kolikk, hun sov nesten ikke om dagen og la seg seint om natta.

Med nr2 så var det ting jeg gjorde anderledes, og så hadde ikke han kolikk, så han sovna kl.22 fra han ble født, og la seg fint i sin egen seng kl.19 fra han var ganske liten.

 

Jeg syns ikke det var slitsomt å få nr2 i det hele tatt! Kanksje jeg var mer moden og jeg visste hvordn jeg ville ha ting.

Jenta mi var 4år da han ble født, og hun vil nå være 7år når nr3 kommer. Eneste var at hun ble veldig sjalu på lillebroren.

 

Håper du finner det valget som du føler er riktig og ønsker deg lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...