Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hei dere....Jeg er ei lente på 22 år, som aldri har fått påvist PCO ell PCOS...har ikke veldig greie på hva dette innebærer heller, men jeg har allltid hatt veeeldig uregelmessig mens..kan ha hatt den regelmessig 3 mnd, for så at den forsvinner helt i over et år...har vært borte rundt et år nå, men etter jeg begynte å slanke meg for 3 uker siden, å har gått ned litt, fikk jeg plutselig blødninger igjen...kaller det det, for jeg er usikker på om det er mens, siden jeg blør ennå...8 dager...er det normalt?hvor lenge kan "mensen" vare da? Nesten flaut å være 22 år å spørre om det, men som sagt har jeg hatt noen laaange opphold osv da, å når man da "endelig" får noe som kan være mensen, er det nesten så man ikke tror det vettu, så jeg er blitt redd det skal være noe annet som feiler meg jeg nå da=( F.eks kreft ell noe?Hmm... Klem fra mg som lurer....
vestlandsjento Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Det bør ikkje være så vanskelig å påvisa PCOS. Legen tar hormonprøver og ultralyd. Kan være lurt å bli henvist til ein spesialist. Eg var og plaga med veldig uregelmessig mens. Kunne ha mensen i ein mnd i strekk for so å ikkje få den igjen på eit halvt år. No har eg endelig regelmessig mens, mest sannsynleg etter laparoskopi. Var eg deg ville eg ha sjekka meg. Ingen grunn te å gå rundt å væra bekymra, når du kan bekrefta eller avkrefta om du har PCOS eller andre ting.. Lykke te:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå