Gå til innhold

Kan det være noe på gang?!!


Solskinnstrall

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt store problemer med å sove i natt- kjens ut som jeg får mensen. Masse kynnere. Og når jeg sto opp kjentes det ut som babyn presser seg enda mere nedover. Magen knyter seg og det er mere ubehag en vanlig kynnere- kan det være begynnelsen på rier tror dere? Hverken vann eller slimpropp er registrert. Kanskje jeg bare håper litt mye på at det skal være i gang snart- eller er det realitet:)

 

Hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min jordmor sier at vannet går først bare i de tilfeller hvor hodet ikke har festet seg - så hvis hodet har festet seg på deg vil riene komme først, og det kan jo bety at det du kjenner er begynnelsen på riene :o)

 

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... da har jeg tydeligvis misforstått noe...

 

ja, ja... her er det verken tegn på vann, slimpropp eller rier, så jeg må nok vente lenger uansett... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her har det ikke skjedd stort mere altså!! Stusselig!! Så nå skal jeg ut å gå en tur i finværet og til nålestikkerdama etterpå- så håper vi det gjør susen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en natt med kynnere- eller denne gangen tror jeg vi kan kalle det rier! Herreguud. ca hvert 10 minutt. Så det ble ikke noe søvn denne natta heller.NÅ må det bare være noe på gang nå- leste i papirer fra sykehuset at man kan vente seg slik nettene før en fødsel!! Men selfølgelig stopper det litt mere opp på formiddagen- så da er det vel bare å vente litt til da.

gosh!

Flere som har hatt det slik eller????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også våknet flere netter med jevne tak, får ofte noen utover dagen og - men det blir aldri noe mer ut av det. Første gang jeg fikk det om natten var for 14 dager siden, så er ikke så veldig optimist lenger. Han ligger godt der inne ser det ut som. Har termin på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde murringer eller sterke (på grensen til vonde) kynnere i natt, kom med mellom 14 og 20 min mellomrom.. holdt på slik i noen timer, sovnet fra det i fem tiden. da samboer dro på jobb halv 8 kjente jeg fortsatt murringer, men var alt for trøtt til å bry meg!

men tror nok ikke det blir noen fødsel på meg med det første, har termin 31. jan... var kanskje bare fullmånen som spilte litt inn...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen på slike nattlige mensmurringer med kynnere. Blir da liggende våken ei stund pga det, men det pleier å gi seg etter en times tid, klarer iallefall å sovne til slutt. Men, nå er det sånn at i verste fall er det 20 dgr.til min fødsel...brrr...ikke artig å tenke på. Vann i kroppen og nå også en veldig stor og nedsegen mage, blir litt engstelig for hvordan jeg skal se ut etterpå. Vet jo fra første sv.skap at jeg så stor ut etter fødselen, men det ble nå borte ila.spedbarnsstadiet og nå er jo sola her og det frister mer og mer å komme seg ut å gå :) Tror vi får ei fin tid med bebisene våre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...