Gå til innhold

http://www.cornielyrics.org/lyrics/G/David_Guetta/8032/Love_Is_Gone_(feat._Chris_Willis)/

Anbefalte innlegg

Skrevet

teksten til sangen som forklarer i STOR grad hvordan jeg føler det om dagen....(david guetta - love is gone)

har grått så altfor mange tårer pga sambo og vet ikke om jeg klarer mer...vil egentlig ikke gå ifra han,men det føles ofte som eneste løsning...

uansett hva jeg gjør er det ikke bra nok...

han har problemer økonomisk og jeg prøver å hjelpe han med å få orden og balanse på kontoen,men han tror bare jeg prøver å kontrollere han....

jeg vil ha hjelp til å gjøre klart til babyen kommer,mener vi skal gjøre ting sammen,men han tror jeg mener at han skal gjøre alt...det ender bare opp med at jeg gjør ting alene og mye av det innebærer ganske tunge løft,noe som ikke er helt bra...jeg har igjen ca3mnd til termin og vil få ting unna snarest,mens jeg fortsatt er istand til å gjøre noe,men vil jo at han skal være engasjert også...

jeg har det sånn at jeg helst ikke vil ha besøk i huset når jeg legger meg og han blir sur når jeg ber folk om å gå...

føles som om vennene hans kommer foran meg i rekken...sist han var hjemme (jobber ikke her) spurte jeg tidlig på dagen om vi skulle bare se en film,kose oss og slappe av på kvelden,han sa ja...mens vi spiste middag sa han at han skulle gå tur med hunden etter middag,det betyr vanligvis at han går til en kompis...jeg sa at det var dumt,men han lovte å bare gå en kort tur og at vi kunne se film etterpå....han kom hjem 2-3timer etterpå og hadde røyket hasj,så han var såpass rusa at han ikke visste hvor han var og bare sovnet på sofaen...

tidligere har ikke det faktum at han røyker vært et problem,men i det siste har det bare blitt oftere og mer...

vi har ikke hatt sex på lenge heller for jeg har fått både innvendige og utvendige kjønnsvorter,det føles vondt og blør ved samleie også føler jeg meg absolutt ikke så tiltrekkende heller da...masse utflod og det lukter vondt...hjelper ikke på selvfølelsen det heller akkurat...

jeg vet det ikke er særlig pent,men jeg har sjekket e-posten hans et par ganger...han har nevnt ei jente der han jobber som visstnok er skikkelig hekta på han,men liksom avfeid hele greia som fullstendig uinteressant og at han ikke gjengjelder noe kontakt...men så på e-posten hans at han sier hun er alltid velkommen der,at han har ryddet og vasket så det går an å sitte hos han og han hjelper henne gladelig med å fikse pc'n...dette motstrider alt han sier til meg,for han får henne til å fremstå som en plage...det jeg syns er verst er at hun er "bare" 16 og han er over 30...vet ikke helt hva jeg skal tro...

har mange ganger vært inne på tanken om å flytte fra han,men klarer ikke å gi slipp,for jeg har faktisk følelser for han...er på kanten av sammenbrudd og føler meg fullstendig alene og hjelpesløs her...

vet ikke hva jeg skal gjøre når det virker som hans følelser og kjærlighet for meg er borte....

oi,ble langt det her,men godt å få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenkte først jeg bare skulle sjekke ut linken der jeg,men etter å ha lest teksten måtte jeg lese innlegget...og jeg føler virkelig med deg...har du ikke noen du kan snakke med da,venner,familie??virker nesten som du er såpass deprimert at du bør snakket med lege eller noe om det...er ikke bra å holde sånt for seg selv uten å få noe hjelp eller støtte,uansett om man er gravid eller ikke...hadde det vært meg hadde jeg nok prøvd å snakke med sambo og kanskje tilogmed gitt han et ultimatum,skjerpings eller så drar du...håper ting ordner seg for deg ihvertfall,så du får det stabilt rundt deg og babyen...

lykke til...

*klem*

Skrevet

han kommer nok ikke til å skjerpe seg.... er det din oppgave å få han på rett spor? nei. det mener ihvertfall ikke jeg det er. din oppgave er å skape et trygt og godt liv for deg og barnet, det tror jeg ikke du kan få med ham. selvom du har følelser for ham nå betyr det ikke at han er den eneste ene. følelser går over med tiden. like greit å klare seg godt alene enn å halte gjennom tilværelsen med en partner. oppsøk noen du kan snalle med og få hjelp til å bli stærk nok til å bryte ut! ønsker deg alt mulig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...