Cillepille Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Var hos gynekologen for to og en halv uke siden, da fant han to som antagelig var rundt 5 uker, de kunne enten ha sluttet å vokse eller så var jeg mye kortere enn jeg trodde. Så jeg skulle tilbake igjen om 1 uke. På torsdag fikk jeg beskjed om at det ikke var normalt og at den ene hadde blitt borte. Han visste ikke helt hva han skulle gjøre så jeg skulle komme tilbake på torsdag igjen. Skulle faste først, og jeg har vel bare innstilt meg på at jeg skal opp på sykehuset og ta utskraping, han sa ikke helt hva som ikke var normalt og jeg fikk liksom ikke spurt jeg altså, var bare helt tom i hodet. Nå har jeg liksom mistet en del gravid symptomer synes jeg også. Har ikke sånn smak i munn, og puppa er ikke så ømme lengre så det her virker dårlig. Er bare innstilt på å bli ferdig med dette nå og tenke framover. Men hvorfor begynner jeg ikke å blø jeg mener det er snart 2 1/2 uke siden jeg var der første gangen egentlig uke 5. Måtte bare ha ut litt tanker, dumme kroppen som tror den er gravid...
Cillepille Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. januar 2008 Litt oppdatering: Ja da var det tid for ultralyd i morgen, har ikke noe håp om at det skal gå bra...har iallfall fått time tidlig sånn at jeg slipper å gå og vente. I morgen vil jeg ha litt svar, siden jeg fikk beskjed om at det ikke var normalt sist på hva som har skjedd, så jeg får huske å spørre litt nå da. Håper bare at jeg blir fort ferdig nå, så kan vi tenke framover her, har vært slitsomt å gå sånn denne uken synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Uff da! Vet du at du har hatt en MA eller noe du tror? Beklager å spør,men oppfattet det ikke helt i første innlegget? Klart det har vært slitsomt å gå rundt slik så lenge! Blir godt å komme til tidlig i morgen da... Ønsker deg iallefall veldig lykke til, så må du holde oss oppdatert! Stor Klem:)
Cillepille Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 Takk;-)) Ble nok litt rotete forklart.Nå har jeg vært avgårde og det var to tomme fostersekker igjen bare da, så det var MA. kjipt å ikke ha noen blødning så man får noe forvarsel. Men jeg skal inn til utskraping i morgen kl 1200, så da kan vi endelig bli ferdig og tenke framover igjen. Det ble jo aldri noe liv så det er klart at det var noe feil, men hadde håpet at det hadde gått greit med den ene da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå