Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 20. januar 2008 #1 Del Skrevet 20. januar 2008 Allt annat än goa mys byxor har suttit väldigt obehagligt. I lördags var jag ute på shopping och unnade mig lite nya kläder. känner mig inte gravid bara små fet ( ) och jag ville därför göra något med det. Fann ett par jätte fina olabyxor på hm för bara 350,- och så tog jag en liten tur inom 9m måneder och hittade på salg ett par ola shorts som var jätte tuffa. Är otroligt nöjd med båda inköpen, känns mycket bekvämare och ändå snygga kläder. En vännina frågade lördag kväll vart jag hade handlat de snygga byxorna och hon var verkligen besviken när jag sa det var mamma byxor Så nu är det ut med magen och njut av graviditeten. Orkar inte gå och hålla in den längre. Ni förstår vad jag menar, när man till vanligt lägger på sig just på magen så har man lite fett där från förr, så nu när magen växt så lite så ser det ju bara ut som jag gått upp 5 kilo(och känns) men jag har faktiskt bara gått upp 1... Min anbefallning, unna dig ett par GOA byxor!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136600310-mamma-kl%C3%A4der-anbefalles/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå