Gå til innhold

Å, hva finne på som karnevalkostyme til toåringen??

Anbefalte innlegg

Noen som har noe tips? Er ikke flink til å sy, har ikke lyst til å kjøpe kostymer heller... Lyst til å ha noe hjemmesnekret, men det må være noe enkelt.

Noen som har gode tips til meg? Dere som jobber i barnehage kanskje? :)

Fortsetter under...

Jeg har ti tommeltotter og kan overhodet ikke sy. Gjør det derfor så enkelt jeg kan ... Mi jente skal ha ferdigkjøpte kaninører med hale fra en lekebutikk til 39 kr. Tenkte å kombinere det med hvit body eller genser og hvit strømpebukse. Blir kanskje ikke så profft, men ...

Gjest Filifjonka

Et laken med hull til øynene = spøkelse.

Masse bandasjer surret rundt, hvit skjorte, falskt blod og krykke = pasient

Pannebånd med fjær, maling i ansiktet, klær med frynser = indianer.

Strutteskjørt og strømpebukse = ballettdanser

Pen kjole = prinsesse

Pen skjorte, pensbukse = prins

Annonse

Sønnen min var sjørøver. Da hadde han på seg stripete body, en joggebukse med strikk helt nede på beina, sånn lapp over øye, tørkle på hodet og strikk rundt livet.

Da kjøpte jeg bare den stripete body, lapp over øye og skjerf rundt magen. Ikke mer enn det. Brukte litt over 200 kr.

Tror ikke du trenger gjøre så mye ut av det. Bare bruk fantasien litt, så klare du nok å finne på noe.

Viss du, som meg er leiiiii alle de tigergutt-kostymene osv. som selges:

Ta et stykke papir(litt hardt) og klipp ut krone. Enten prins eller kongekrone (sånn alla bursdagskrone). Ta på gutten svart bukse, og noen høye hvite sokker/bunadsokker feks. og svarte sko. Hvit genser eller skjorte. Ta et puterekk, i rødt viss dere har og knyt dette som en kappe rundt halsen på en måte.

Lykke til :-)

Enkelt og uten kostnad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...