lillebie87 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hei! Vet ikke helt om dette var stedet å legge denne tråden, men jeg prøver... Altså.. Jeg skal IKKE tilby dagmamma plass (enda), jeg vil bare sjekke hvordan behovet ligger ann.. Hvordan er behovet for dagmamma i Buskerud/Drammen distriktet om dagen? Hvor mye pleier dagmammaen ta i mnd dersom man er hvit dagmamma, og holder alt utenom bleier? Ville du hatt ditt barn hos meg, enda jeg ikke er mor selv? Om meg: Født 1987, utdannet barne- og ungdomsarbeider, erfaring fra barnepass siden 2000, altså 8 år med barnevaktreferanser, jobbet ett år fast i barnehage, og 2 år som lærling med barn (i barnehage og barneskole) og ungdom (på ungdomsklubb), og 1 år som avlaster og besøkshjem for ett barn. Har gode referanser fra alle arbeidsstedene. Er på jakt etter hus, så vil regne med å kunne tilby hus med stor og forhåpentligvis barnevennelig hage! Har 3 barnevandte hunder. Saken er at jeg fra august 2008 slutter i barnehagen jeg har jobbet i, og er på jakt etter ny jobb. Synes det å være dagmamma hørtes utrolig spennende og morsomt ut. Kan tenke meg det er mye glede i å jobbe så tett med så få barn rundt meg, istedet for stresset det er å ha 20 barn på 4 voksne i en travel barnehage hverdag. Gi meg gjerne litt feedback. Hva er det dere foreldre ønsker av dagmammaen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå