Gå til innhold

till dere med quinny 3xl barnevogn...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en 10 mnd gammel gutt som bruker vogna, og han sitter konsekvent med ansiket mot den som triller. Vi prøvde og ha han andre veien, med da bekket vogna utrolig lett!! Skikkelig skummelt. også synes jeg personlig at vogna har lite fjæring.. også tikker hjulene innimellom. Skikkelig irriterende lyd. Jeg kan ramse opp mye bra om vogna! Men personlig hadde jeg nok ikke gått for denne vogna en gang til! Men vi skal snart bytte den ut i en Phil & ted vibe eller dash søskenvogn. Gleder oss:)

Jeg solgte quinnyen og kjøpte meg en Casualplay S4 istedet. Quinnyen var så ustødig når jeg hadde sportsdelen fra meg, kunne ikke henge stellebag på den, da vippet den. Samt at hjulet foran fikk noen "kicks" i tide og utide, vibrerte som bare det. Nei, jeg var ikke spesielt fornøyd med den vognen.. Veldig fornøyd med Casualplay, men skal nå kjøpe søskenvogn i Easywalker sky..

Så da mener dere at man ikke kan ha ungen sittende med ryggen mot deg og se framover. At ungen hele tiden må sitte med ryggen mot kjøreretningen for at dem skal sitte trygt i vogna. At ungen må sitte å se på deg mens du triller for å si det sånn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...