Gå til innhold

Hallo..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten en på rundt året. Jeg er alene med den lille.

For litt siden traff jeg fantastisk mann, og selvom jeg går på pilla er nå mensturasjonen min en uke forsinket. Skal ha den ca den 14. hver mnd. Vel og merke fikk jeg mensen 18 dager forsinket ved et tilfelle, men det var den 2. eller 3. mensturasjonen etter at jeg fikk den tilbake.

Den mannen viste seg å ikke være så fantastisk likevel, og beholde et barn med han - og bli alene nok en gang - er uaktuelt. Jeg har en å passe på og ta hensyn til allerede, og.. Ja, det bare går ikke!

Spørsmålene mine er som så.. Kan man ta abort på ettermiddagen?

Smurfen min går ikke i barnehage, og ingen av mine venner er hjemme på dagtid. Ei heller er det så mange av dem jeg føler at jeg kan spørre, for dette er noe jeg helst ikke vil fortelle om. Familien min bor ikke i nærheten. Og må jeg ringe fastlegen min, eller kan jeg kontakte Ullevål sykehus direkte? Jeg liker ikke fastlegen min, og har planer om å bytte men vil vente til jeg har flyttet.

På forhånd, tusen takk for svar.

Fortsetter under...

Du kan ringe direkte til Ullevål sykehus, kvinneklinikken eller noe. I Oslo må du uansett ringe sykehuset selv og booke time, så tror ikke du trenger innom fastlegen.

Du blir jo innlagt når du skal ta abort, en 3-4 timer ihvertfall. Vet de har en økt kl.8 og en kl.12 (sånn jeg husker det).

Når/hvis du har fått fastslått graviditet ringer du dit, og så hører du med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...