Gå til innhold

8 uker,og mage som 6.mnd!


etnurktil

Anbefalte innlegg

Dette er helt utrolig! magen står rett ut.Må ta meg sammen og holde den inne for at ikke det skal synes.......under vide topper.har vært på ultralyd,og ingen tegn til 2,har tvillinger på 1.5 år,og er større denne gang! noen som har det sånn? tenkte å vente noen uker til før vi sier noe,men spørs om det går:) Håper det stabiliserer seg,for jeg orker ikke bli såååå stor denne gang........jeg har ikke kommet igang med trening fra forrige svangerskap,og er i tvil om det er noe lurt nå+ har hørt at man ikke skal begynne med noe nytt,men kan fortsette det man allerede holder på med,noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er snaue 5 uker og ser ut som jeg er 5 mnd. Jeg har lagt på meg 4 kilo pga pergokur og er nå vanvittig oppblåst. Jeg tror at vi som har vært gravide før har lettere for å få gravidmage nå når vi blir så oppblåset.

 

Søskenbarnet mitt fikk også tvillinger forrige gang, de er 4 år nå. Og hun er ca 12 uker nå med en kjempe mage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan helt sikkert starte litt forsiktig. Gå turer eller tren i basseng. Da kan du jo variere tempo etter dagsformen. Jeg skal prøve å komme i litt bedre form når kvalmen gir seg. Var i ganske dårlig fysisk form når jeg fødte forrige gang og jeg tror jeg hadde hatt godt av å ha trent litt mer på forhånd. Man skal uansett ikke trene over 75-80 % av max...men det er ingen fare ved f.eks turgåing. Det er jo en treningsform som er lett å tilpasse. Jeg skal prøve å begynne med litt lengre turer og skal snart gjenoppta dansetrening,men jeg kjenner stadig etter hvor mye jeg orker. Kroppen sier ganske tydelig ifra.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ubeskrivelig kvalm.orker nesten ingenting.var sånn sist også,men ikke med 1.mann,som nå er 11 år.det med turer og basseng er nok bra,bare kreftene kommer tilbake.kaster ikke opp,men konstant kvalm! på ultralyd kunne hun se at jeg hadde hatt to eggløsninger,og jeg hadde blødninger i uke 6,derfor tidlig ultralyd.hun trodde det kunne vært 2,men at den ene hadde var mistet........helt ærlig,så ble jeg lettet,tøft nok med tvillingene som allerede er her,og bare 2 år når neste kommer.Tid til eldstemann må jeg også ha.mulig magen er så stor,siden det mest sans.bodde 2 der noen uker.jaja,satser på noen gode turer snart:) takk for svarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage er spesielt stor om kvelden. Har litt juleflesk og slapp mage fra forrige barn, så det kan se ut som jeg er lenger på vei enn jeg er. Det er vel også ganske vanlig at det synes tidligere med nr. 2. Siden jeg er så kvalm, spiser jeg også veldig ofte. Har allerede lagt på meg et par kg. Hvis jeg slapper av ordentlig i magen ser jeg lett 4 mnd på vei ut. Forhåpentligvis går det seg til når kvalmen gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh,vi har det nok ganske likt,bortsett fra at din danse kropp har nok et bedre utgangspunkt enn meg:) det ken jeg jo takke megselv for.tiden strekker ikke til.alt for barna,tjo-ho.vi får knaske gulerøtter:)) nå skal jeg og kvalmen legge oss,natt natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du hadde egentlig fått 2 tvillingpar på 2 år...himmel og hav:) sikker på at det ikke er to alikavell,at du mistet nr 3? eller at det bare var en vanlig blødning? de kan jo ta feil på innvendig ul...har det på akkurat samme måte som deg,er 8 uke på vei,magne er godt synlig, vanskelig å skjule...sist kom ikke magen før 5-6 mnd...dette er rart...trur det er minst 3 inni der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...