Gå til innhold

legetime i morgen


Puumi

Anbefalte innlegg

skal til legen i morgen, går nå inn i uke 8...regner med det blir blodprøve osv.....har /hadde dere med sambo på første time?? svigermor jobber på lk, kan vel bli mistenkelig om vi blir obs der sammen, skal fortelle det til dem rundt uke 12

 

 

på forhånd takk for svar:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt med mannen på mine "første timer". Kommer ikke til å ta han med denne gangen heller.... Er mest praktisk info da. Fyller ut svangerskapspapirer ol. Han går ikke glipp av noe veldig spennende. Ville heller tatt han med til jordmor eller en gang dere kan høre hjertet!:)

 

Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke mannen min med på vanlige kontroller nei. Dette svangerskapet så blir vi ekstra fulgt opp, og han kommer ikke til å være med på mer enn de nødvendigste møtene.

 

Han er med på de fleste ultralydene men ikke lege og jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Er litt usikker siden det er mye forskjellige meninger her inne :) ....han blir nok med til jordmor....er veldig koselig dette, ett sp.mål til...har en ganske tung jobb, fysisk....mye gåing, ståing å endel løfting.... omgås innimellom løsemiddler av forskjellige typer, burde kanskje snakke litt med legen om dette, fikk sinnsykt vondt i ryggen etter jobb i dag, men kan nevnes at jeg jobbet 13 timer i går og i dag, skikkelig overtidshelg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med lege og arbeidsgiver så kan du få det tilrettelagt (du har krav på det). Spesielt det med løsemidler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men tenker at dette med litt løfting osv går greit i begynnelsen...løsemidlene kan jeg snike meg unna litt til, er på litt forskjellige områder... burde jeg ha med urinprøve første gangen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, alltid urinprøve på kontroll. Både hos lege og jordmor!:) Du får kjøpt glass på apoteket...:) Evt ta noe du har hjemme.

 

Ang løft skal ikke det være noe problem så lenge du har et normalt svangerskap. Men hør med legen din, han/hun har nok peiling!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...