Gå til innhold

Hvor drar man på ferie med 8 mnd baby???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer fælt på dette.

Sønnen min blir 8 mnd i juli mnd da jeg har ferie og mannen min pappaperm.

hvor kan vi reise da? Tenker utenlands. uten at vi renner bort og babyen blir for varm

Fortsetter under...

Skrevet

Danmark, Tyskland, Polen, Nord-Frankrike, hvor som helst det vanligvis ikke er like varmt som i Sør-Europa. Island, Norge?

Vi var i Skagen i Danmark da vår gullunge var ca 8 mnd, det var knallfint der. Var i slutten av juni. Hadde ikke så supert vær da, så hvis dere mener at ferie er ensbetydende med sol og bad er det kanskje litt vanskeligere.

Skrevet

Var forresten på Azorene da jeg var gravid, i begynnelsen av august, var veldig behagelig klima der, og mye fint å se på.

Skrevet

vi var i barcelona i August, da var jenta vår 5 mnd, og det gikk så innamri fint att :) Ga henne masse vann, og sørget for å ha henne i skyggen mesteparten av tiden, smurte inn med masse solkrem(sf 50), og hun storkoste seg :) Måtte gi henne sukkervann ofte da siden hu ikke helt likte bare vann. Men heller det enn at hun ikke fikk i seg væske. Hun drakk fortsatt bare mme til måltidene, så jeg kjøpte med 12 bokser med 500ml nan2 til reisen, det var nok til 4 måltider hver dag den tiden vi var der :) Kjøpte vann på butikken som jeg kokte opp og renset flaskene med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...