Gå til innhold

Hvis noen lurer på hva som er rett og galt- ikke hør på din egen JM eller lege, det er mest sansynlig feil. mamma tiL 1stor,1Liten+1spire er den eneste som har rett!


=)mamsen=)

Anbefalte innlegg

Så hvis det er noe dere lurer på spør henne for hun vet bedre enn din egen JM, hun vet faktisk best av absolutt alle!

 

Er det ikke betryggende dere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

godt du har tro på meg,men pleier som regel å henvise til lege eller jm jeg da,siden de er de som har utdannelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar jeg feil nå eller hører jeg et snev av sarkasme i innlegget her????

 

har ikke selv noen formening om vedkommende,så bare lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min JM har ikke rett i det hun sier ifølge mamma tiL 1stor,1Liten+1spire`s JM!!!!Så hva skal man gjøre??Blir så lei av "jeg vet best mentaliteten"!!! Sorry meg,men av å til går det ann å jekke seg noen hakk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må dere slutte:) hun har kankje en del kunnskaper? en del leger vet jo ikke helt ka de gjør på:) når min mor skulle føde (sykepleier) prøvde hun å forklare legen at noe var galt,legen trudde henne ikke, til slutt gjekk han med på keisersnitt,han kom personlig å bad min mor om unskyldning etterpå...det var rett før livmora rauk...en venninne av meg skulle føde,vannet gjekk en stund før,hu fikk innfeksjon og høy feber, lege nr 1 sa at alt var fint, lege nr 2 sa at alt var fint, lege nr 3 befalte akkutt keisersnitt....til og med eg forstår st når vannet har godt og dama får akutt feber er det mest sannsynlig innfeksjon...tanta mi skulle ta celleprøve av en svuls i puppen som var mangen cm i diameter,legen bommet 3 ganger og de sa hu var frisk,men hu kunne ta vekk kulen viss hun ville, flaks at hu gjorde det,fordi det var aggresive celler i kulen,hu hadde kreft alikavell...kunne fortalt i det uendelige...leger har lite kunnskaper om kvinne sykdommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har aldri sagt at jm ikke har rett,jeg hører på jm,men har og en jm som jeg stoler på.Ikke alle jeg gjør det med.

 

Hørte her om dagen at jm hadde sagt at det var bare å spise spekemat,da hadde jeg byttet jm og lagt inn klage på henne,siden de er pliktet til å holde seg til matportalen sin sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva..Jeg skal virkelig gjøre det!Skal til JM på tirsdag,å da skal jeg spørre hvorfor JM rundt omkring gir ut forskjellig info!!

Kanskje JM Siri skulle sagt litt hun også (?) Dette hadde vært morsomt å komme til bunns i...Altså,hvorfor JM sier forskjellige ting!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ærlig talt, oppfør dere som voksne her da.... dette er faktisk mobbing, uansett hvordan du ser på det.

 

glad jeg ikke er på samme trimester som dere når jeg ser sånt, å normalt sett legger jeg meg ikke bort i hva dere diskuterer, men dette går for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er rett og slett patetisk. trodde nå de aller fleste her inne visste at dette forumet ikke består av leger. får en ikke det svare som en føler er rett så sjekk dette med din egen lege og ikke heng ut noen som forteller hva sin egen jm sier. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du paxxo, rett nok har jeg hatt en disputt med mamma til 1stor, 1liten+1spire-men denne var vel i drøyeste laget? Du trenger jo ikke være drittal heller. Og til nevnte mamma-jeg beklager en del av utsagnene jeg kom med-de var unødvendige, men holdeer på at jeg er like glad i mine som du er i dine. Så om det er mulig, kan vi vel heller være enige om å være delvis uenige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solkira

 

Jeg husker ikke hva vi har diskutert tidligere,henger meg ikke så veldig opp i nick,men hvis du føler at jeg har sagt at jeg er mer glad i mine små enn du er i dine,tror jeg du må ha missforstått meg. Jeg tror da at alle er glad i sine små ( i alle fall nesten all),men at jeg kanskje har sagt at jeg mener du er tankeløs eller uansvarlig. Eller at jeg har sagt av kjærlighet til barnet,men har aldri ment at jeg er mer glad imine enn andre er i sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salamidebatten:) Leste gjennom hva jeg hadde skrevet, og skjemmes litt for det...er vanligvis ikke så skarp i kjeften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg!!! Er det mulig??? Det der innlegget var noe en fjortiss kunne skrevet, men ikke en som ventet barn!! (Trodde jeg da..)

Hva prøvde du å oppnå med det innlegget paxxo??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har et problem med henne,paxxo, kunne du kanskje tatt det opp på en pm?! Kommer vel ikke noe godt ut av at du lager dårlig stemning for alle sammen her inne.... Da kan du heller ta med deg drittslenginga og mobbingen din inn på krangle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt! Dette er mobbing! Uavhengig av hvem som begynte hva og hva som er skrevet, er det ikke godtatt å henge hverandre ut på denne måten.

 

Det er en del nyanser i språket som forsvinner når man skriver og det er ikke alt som skrives i "kampens hete" som tåler nærmere analyser senere.

 

Jeg trodde dette skulle være et forum der vi skulle støtte hverandre?

 

Skjerp dere, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et krangleinnlegg og har INGENTING her inne å gjøre! Skjerp dere!

 

Legg det ut på krangle, hvis man vil krangle

 

min fulle støtte til 1stor,1liten+1spire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj og fy!!!! Dette er det dummeste jeg noensinne har lest!!!

 

Den siste tiden har det vært mange diskusjoner om det å være "ung mor" her inne...... men i hellsike heller da damer!!!!! Jeg var 19 år når jeg fikk min første, er nå 21 å prøver på nr 2.

Jeg var tennåringsmor....men aldri i verden om jeg hadde synket så dypt som dette!! Dette er et trakaserende og ondskapsfullt innlegg!

 

Dette betyr ikke at jeg alltid er enig med mammatil1stor,1liten+1spire... og hadde meg og hun diskutert så hadde hun sikkert ikke vært enig med meg heller.... Men tro det eller ei! DETTE ER ETT DISKUSJONS-FORUM!!!!!!

 

Der kan man faktisk DISKUTERE!!!

 

Makan til umoden oppførsel blandt voksne mennesker skal du jaggu lete lenge etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså mamma til stor, liten og spira, er det her du er og lager krangel om dagene?

Er litt trått på 0-1 nå har jeg sett.

Kanskje ta noen nye runder med den "hvor lenge ha barnevakt" tråden igjen der inne?!

 

*flire*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med du ja, maria isabell!

 

Hva i svarte er i veien med dere? Slutt å rakk ned HER!!!

 

Gå på krangle, hvis dere vil være usaklige!!!!

 

seriøst! storliten+spire, diskuterer godt og saklig, det er mer enn hva man kan si om dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...