Gå til innhold

Har noen sett slimproppen min????


bolleovnen

Anbefalte innlegg

jeg har lett over alt (i hvertfall der det er naturlig å lete) gjentatte ganger, men finner den ikke. har forstått det sånn på flere av dere at når dere leverer slimproppen til fødefeen, mottar dere etter en stund disse berømte riene.. og jeg har også forstått at det kan ta litt tid fra slimproppen leveres inn til riene mottas... i og med at det er fullmåne over helgen, regner jeg med at fødefeen får en del og gjøre, så jeg tenkte at jeg skulle være litt tidlig ute, slik at riene mottas innen fristen (som er 31. jan).

men jeg er et skikkelig skippertak - menneske, og er som alltid ute litt i siste liten.. og som den rotekoppen jeg er; når jeg først bestemmer meg for å levere slimproppen, finner jeg den ikke!!

jaja.. får prøve å lete litt mer, og hvis jeg ikke finner den, kan kanskje samboer hjelpe meg å lete etter den i kveld..

han kommer så godt til;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint innlegg... Har ikke sett noe til den berømte proppen jeg heller, dessverre. Skulle gjerne fått den i dag. Men nei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et fint innlegg. Har heller ikke sett noe til slimproppen. Men det gjorde jeg ikke med de to andre heller. Den gikk da når vannet gikk på sykehuset. Så riene kan komme først.. Men får håpe samboeren din finner den til slutt:.))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...