paula28 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Er det "farlig"? Jeg snakker om leppestift og lip gloss som får leppene til å svulme opp. Hvordan kjennes det? Svir det eller noe? Kunne tenke meg å prøve, men tenkte å sjekke erfaringer fra dere først :-)
snartmammapåny Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 tviler på det er farlig. Jeg har en lap gloss, men synest det kjennes så rart ut når jeg har tatt den på... prikker liksom i leppene... så bruker den veldig sjeldent. Blir veldig pent da, iallefall den jeg har, men liker ikke den prikkingen, så bruker den nesten aldri.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Er ikke farlig nei Jeg har Lip Fusion fra parfymeriet. Først kjøpte jeg den fordi jeg var nysgjerrig. Det funker absolutt, men ikke sånn at du får DE svææære leppene selvfølgelig. Nå bruker jeg den fordi den er ekstremt drøy, nydelige farger og ekstremt god å ha på. I starten pirrer det litt i leppene, men ikke noe nevneverdig mye.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har ogå Lip Fusion, både vanlig og XL, er veldig glad i den, Men den er dyr. Verdt hver krone;) Den prikker i leppene, men dersom du bruker den mye så vil jo det avta litt da:)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Nei. Det er selve merket! Som tillab sier: Dyr, men verdt pengene!
paula28 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2008 Takk! Skal prøve denne tror jeg (har gavekort i et parfymeri, så da kan jeg unne meg noe dyrt
ToPrinsesser<3 Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Jeg kjøpte et par stykker fra Victoria´s Secret. Du kjenner litt brennde følese med en gang du tar de på, men ellers merket jeg ikke noe mer enn at de var som vanlig lipgloss, litt mer "seige" kanskje. skal bestille ny fosyning snart :-) Tror ikke leppene mine svulmet noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå