Gå til innhold

Hva er det mest sexy dere har gjort for mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag tok jeg en dusj tidlig på kvelden og barberte meg over alt..

Så tok jeg på meg et par stay ups, støvletter, hoftesak til å holde strømpene oppe og en sexy bh.

Og hadde på meg en kort morgenkåpe over alt og ropte på sambo. Han tusla uvitende inn på soverrommet og likte det han så. Lukket døren og la meg i senga..

Så gikk han "ned" å slikket nesten til jeg fikk orgasme før han kledde av seg.... Så hadde vi vill å rå sex.. Og han var ekstra opphisset av at jeg hadde på meg det jeg hadde.

Det var meget opphissende for meg at han også ble så opphisset:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ingenting. Her er det bare hoppe ut av klærne, rett på sak... bang bang ferdig og god natt

Skrevet

Tja... skal vi se :) Jeg trenger jo egentlig bare flashe puppene så har jeg mannen min der jeg vil :) haha...

Men litt sexy undertøy slår jo aldri helt feil :) Har en bitteliten rød nattkjole som han liker ekstra godt :) Da er det gøy å ta en dusj, barbere legger og stusse litt på "høna", kle seg i nattkjolen og forføre han :)

Skrevet

Jeg pleier å dulte borti han med den store magen min og daske de halvslitne puppene mine oppi trynet på han. Så avslutter jeg med å klemme godt rundt celulittene på lårene.

Jepp. Get's him going.

Sek i svangerskapet har også anonymknapp, jeg har sjekket for dere.

Skrevet

greit du sier i fra lillemartamamma-igjen. Men det er ikke bare gravide her inne. Det er faktisk prøvere også. Og når vi prøvere går til en slik side så blir vi halshugd.

Skrevet

JEG VIL IKKE BLI HALSHUGD!!!! Da kan jeg jo ikke rundpule mannen min igjen!!!! Og det er litt dumt :)

Skrevet

Er kjedelig å bli halshugd.. Da får en jo ikke nyte all den gode sexen:-)

Om ikke lenge skal jeg ta på meg støvler å glede min kjære med litt bollemus:-)

Skrevet

Hihi... har du bollemus du da??? Ingen høne der i gården??

Skrevet

Kjært barn har mange navn:-))))))) Og musa mi har flere:-)

Skrevet

Faen a hvorfor gjøre så mye ut av det. kaste penger på undertøy man ikke bruker.. Her er det ikke mye planlegging av sexen.. Her er det bare bang bang bang.. ding.. ferdig.Just the way i like it

Skrevet

Kjedelig gammel husmmor du er da NN 21:27

Skrevet

Skjer med anonym knappen da?

Det er mange prøvere som er på disse sidene og i går så var det en homse på chatten her, så jeg tror ikke dere trenger og gjemme dere bak den knappen..

Ang sex sier jeg bare en ting, rett på sak. Hvorfor kjøpe så mye greier når det skal av uansett..

Skrevet

Noen ganger er det faktisk mer opphissende å gjøre litt ut av det, enn å ligge i sengen å pelle å klå og kline.. For så å pule.

Litt fantasi og litt sexy klær/undertøy kan gjøre et kjedelig sexliv til det stikk motsatte.

Skrevet

Så fordi man ikke dresser seg opp med klær for og ha sex har man et kjedelig sexliv??

Skrevet

Selvsagt ikke. Men snu situasjonen på hodet. Hadde du satt pris på om mannen din la "litt ekstra i det"? Det er ikke alle kvinner som tenner på at mannen stiller oppi lærtanga eller elefanttruse. Men hvis han planlagte noe litt romantisk rundt sexen, på eget initiativ ?

Vi har veldig bra sex til vanlig, men jeg gjorde også dette en gang, og fikk en utrolig respons fra min kjære, he he. Det skader vel ikke å gjøre tingene anderledes innimellom? Hvis du vet at mannen din liker disse tingene?

Det skal faen så mye mer enn litt undertøy til for meg for å få meg til å se sexy ut de siste årene, for så si det mildt. Men mannen min er godt fornøyd likevel. Hvis jeg skulle kvitte meg med noen bæreposer fett, og stramme litt opp her og der, så hadde jeg gjerne gjort det HI gjorde, for å overraske litt i "kvardagen"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...