Gå til innhold

Bevegelser i magen?

Anbefalte innlegg

Noen her som har kjent noe som helst? Dette gjelder vel kanskje mest annengangs-gravide....

Jeg tror jeg kjente noe i går, som må ha vært en bevegelse, er mye tidligere enn første gang.. Men akkurat som om jeg vet hva jeg skal kjenne etter denne gangen!? Er bare snart 11 uker.... Jeg kan ikke være helt sikker, det er mest bare en vag følelse av at noe der nede rører på seg. Men i går var jeg nesten sikker!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136596202-bevegelser-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt en følelse på at det er noe som rører på seg, jeg også. Jeg har kjent en gang ordentlig "følelse" der nede. vanskelig å beskrive med ord...! tror nok vi som er flergangsfødende kjenner det tidligere enn førstegangsfødende siden vi vet hva vi skal kjenne etter.

Deilig!!!!!! snart blir det små spark også...

er forresten begynnt på 11 uke

ja det har jeg:) trodde det var for tidelig...men ser at dere alle beskriver det samme som jeg har følt, og har vært sikker på at det var babyen...men har ikke "tørt" å si det til noen fordi jeg syntes det var tidlig. jeg er nå 12+4 og har kjent det i ca 2 uker. Så moro og deilig!!!! jeg har jo allerede vært på tre ultralyder og sett at det spreller og hjerte slår...men å kjenne det er FANTASTISK!!! Dette er mitt andre barn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...