Gå til innhold

positiv eggløsningstest...har dere tips?


Dorry:)

Anbefalte innlegg

testet positivt på digital eggløsningstest nå idag...vet at dette spørsmålet har komt opp mange ganger før..fant ikke svar med d første...hvor ofte og når har dere som er blitt gravide hatt sex rundt eggløsning?hører noen mener annenhver dag og noen flere ganger for dagen;)

Vi er villige til å prøve alt...har første pergokur nå,pga lange sykluser...er i ca 4-5pp

 

Håper på mange svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg personlig hadde vel bare kjørt på, hehe... Ta med triksene også, bare for å være helt sikker på at du har gjort ditt beste, (pute under rompa i 30 min etter hans utløsning/la han komme først, deretter du, for sammentrekningene fra din orgasme kan hjelpe til å "skyve" spermen oppover).. Ønsker deg masse lykke til, å håper det setter seg for deg ! ;D

 

Husk at egget faller naturlig ut igjen etter 1-2 dager, mens spermen kan leve mye lenger inni deg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg fikk positiv EL-test hadde vi sex 1 gang den samme dagen og 1 gang dagen etterpå.. Etter ett par veker ventet jeg på mensen, og kjente att jeg hadde fått litt ømme bryster.. hmmm er jeg gravid tenkte jeg..

Tok en test, og den var positiv!:-) vi hadde da prøvd i 1 år og 2-3 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...