SuperKlar86Gravid Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 I dag måtte jeg på legevakta. Hadde utskrapning 3. januar, og nå har jeg fått infeksjon.. Åh ! Fikk medisiner, og de hjalp heldigvis bare etter noen timer. Har hatt helt sinnsyke magesmerter, og kan nå for 1. gang siden fredag sitte på Pc'. Er det andre som har hatt dette? Har lest at man kan miste fruktbarheten av infeksjon, noen som vet noe? Vi ville jo bare ha en liten baby...:-(
Rascal_4.11<3 Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er ikke en ekhpert på området men jeg fikk en liten infeksjon etter den ene utskrapningen min, og jeg fikk da beskjed at det ikke var noen stord fare for å sbli steril så lenge man fikk behandling og ikke gikk med det lenge... Så tror ikke sjansen for at du er blitt steril er så veldig stor... lykke til videre i prøvingen:) klem
SuperKlar86Gravid Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Takk for svar:-) Det ble oppdaget tidlig hos meg tror jeg. Fikk veldig vondt ca 2 uker etter, og har nå fått både antibiotika og noe anna greier. Smertene ble borte 3 timer etter første tabelett, så jeg ser lyst på det :-) Klem :-)
Oliver`s Mamma Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Tok det så lang tid å få infeksjon?? 2 uker...Er jo skummelt å gå med det lenge da, men steril tror jeg ikke du blir:) Jeg fikk også infeksjon- allerede på kvelden dagen etter hadde jeg frost/feber anfall, morningen etter begynte sinnsyke kramper i magen..Crp var på 200 å noe..Ble innlagt og tok en ny akutt oprasjon..ble liggende på sykehsuet litt- noe av det jevligste jeg har opplevd..skikkelig vondt var det!!!! De fant også hull i livmoren- som de muligens hadde laget under utskrapningen...Men ble ikke steril- er gravid igjen nå:)
SuperKlar86Gravid Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 det kan jo hende at jeg har gått med den en ukes tid før jeg merka det. Infeksjonen kommer nok ikke av operasjonen, men mulig pgr av for tidlig samleie eller at jeg brukte tampong etter en uke. På mine papirer sto det at det holdt å vente en uke, men på nettet leser jeg to... så... jaja... Håper alt er i orden.. Gratulerer masse til deg !! Så bra , ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå