Gå til innhold

5 uker på veg redd for å ha sex!


*gullungen med okt spire*

Anbefalte innlegg

jeg er så redd jeg skal miste gulle jeg har magen å at samboeren skal vere for hard hent når vi har sex klarer nesten ikke kose meg skjønner dere hva jeg mener noen andre som føler det sånn..kan han skade det når det er så lite??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er ikke noe fare for fosteret når dere har sex.. hvis dere ikke har sånn sm sex osv da.. og at du ikke er i stillinger som er svært belastende for bekkenet ditt, eller at han er ekstremt hardhendt... det skal ganske mye til.. så hvis dere har noenlunde "vanlig" sex så er det ingen fare...

 

jeg følte det sånn i starten av svangerskapet 4-6 uker ca. er 11 uker nå og tenker ikke på det i det hele tatt... det skal jo ganske(!) voldsom sex til for at det skal kunne være skadelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et foster kan aldri bli skadet under samleie.

Samleie er heller aldri årsaken til spontanabort.

Vis det skulle skjedd en abort etter samleie,er dette et tegn på at noe var galt og kroppen ville ``drevet`` det ut uansett om man har sex eller ikke.

 

Kos dere i senga;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Det stemmer nok ikke helt at samleie aldri er årsaken til spontanabort, men det er veldig sjeldent at det er tilfelle...

 

Noen får sexforbud når de er gravide, men i normale svangerskap er det bare å kose ivei. Det er faktisk sundt for spiren å kjenne at mor og far koser seg.

 

MEN dersom du føler ubehag ved å ha samleie så finnes det mange måter å ha sex på uten selve samleiet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...