Gjest Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hei, jeg skriver ikke så mange innlegg her, men jeg følger sporadisk med her inne. Vi har en ivf-jente, og skal nå igang med fryseforsøk, og jeg prøver å regne meg frem til mulig innsett, men blir ikke klok på dette? Jeg ska starte opp på medisiner i morgen, og skal da på ultralyd mlm dag 9 og 11, noen som vet hvor mange dager til evt innsett da? Dem brukte ikke medisiner ved innsett sist så dette har jeg ikke vært borti før... På forhånd takk,
Kanskje i år? Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Vanskelig å si eksakt antall dager fordi alt avhenger jo om slimhinna er tykk nok - er den det kan det fra oppstart til innsetting gå ca. 16 dager. Ved sist fryseforsøk for min del så gikk det 23 dager fra oppstart(dag 1 i mens) til innsetting pga av tynn slimhinne ved UL på dag 10. LYKKE TIL!
♣ Christiane ♣ Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Ved mitt fryseforsøk i oktober var jeg inne til UL på dag 10, og hadde innsetting på dag 17 Slimhinnen var 8,4 mm på dag 10 og godt over 1cm på innsettingsdagen.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Takk for fine svar! Da er det bare å sette seg ned og vente på at mensen kommer, den ville visst ikke komme alikevel i dag... Den drøyer sikkert fordi jeg venter sånn på den... Spennende tider er det uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå