Gå til innhold

Emmaljunga Cangaroo...

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe denne vognen + citybag, ettersom dette virker som en glimrende vogn til mitt behov. Det er allikevel en ting jeg glemte å spørre om når vi var og så på vogner i butikk, og som jeg håper det er noen Cangaroo-brukere her på forumet som kan gi svar på.

Det virker veldig lettvint med klikksystemet til citybagen, men hvordan fungerer montering/demontering av sportsvogndelen? Må denne skrus av og på, slik at det er meningen å ikke bruke vognen med bag etter at man har montert på sportsvogndelen?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136595016-emmaljunga-cangaroo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe erfaring med denne vognen, men var og så på den igår. Har du sett den i virkeligheten? Den var vanvittig klumpete, og så veldig kort ut i ryggen (sportsdelen). Dessuten har jeg hørt at den har dårlig oppreist sittestlilling. Ungen blir liksom litt sånn halvveis liggende...

Så til spørsmålet ditt! :) Tipper at sportsdelen er et stoffstykke som man trer/knepper på. Og deretter er det vel ikke like lett å bytte på mellom bag og sportsdel...

Anbefaler Oth Urban Jungle og en venninne av meg er veldig fornøyd med sin Tfk Jogster Twist (tfor jeg den heter). Vognene har det samme prinsippet som Cangaroo.

Har den vogna, men ikke med baggen. Er nok ikke veldig lettvint å bytte mellom bag og sportsvogn om det er det du mener. Det er ett trekk som du må montere på understellet. Litt knepping og glidelåser. Har hatt litt trøbbel med glidelåsene. Er ikke veldig god sittestilling egentlig, angrer på at jeg ikke tok meg bedre tid når jeg kjøpte vogn til minsten. Den er ikke kjempekort i ryggen, altså, det er den ikke.

Stødig er den og god å trille. Ikke spesielt liten sammenlagt. Ble ikke kjempeimponert akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...