Gå til innhold

Mange dager har dere igjen til termin da??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har bare 28 dager igjen til termin 17 februar, men regner med han er like treig som resten av slekta, så han kommer nok noen uker på overtid :P

det er hvertfall greit å være forberedt på det...Da blir ikke ventetida så innmari lang.

I dag er det 25 dager igjen til termin 14.februar :) Gleder meg masse til å se babyen å få vite om det er en liten gutt eller jente!!!!

Er så UTROLIG spent på om det er lille Sondre eller Emily som holder mammaen sin våken om nettene ;)

Annonse

29 dager til termin 18. feb! Gikk 11 dager over tiden med forrige, så jeg håper å unngå det denne gangen. Er forsåvidt klar nå, men må vel holde ut siste jobb-uka før jeg skal starte med alle kjerringrådene for å sette i gang fødsel hehehe

Annonse

Jeg har 33 dager igjen til termin, 22 feb. Får min andre og det er en gutt. Har en jente på 4 fra før. Skal føde på Ringrike SH. Fødte 10 dager før termin med nr 1, så vi håper jo en liten tyvstart denne angen også;)

Lykke til alle sammen

37dager igjen idag.

Syns fortsatt det går rivendes fort jeg.

var ei som sa til meg "stakkars du som har 5uker igjen, er jo de som går seinest" men det kan jeg ikke skjønne..Ukene har jo bare flydd avsted, og så mye som jeg har å gjøre framover så ser ikke jeg at det skal stoppe opp :)

Har liksom ikke noe hast syns jeg.

Gleder meg jo veldig, men han kommer når han kommer :D

17 dager til termin her 11. Feb..Hvem vet kan jo komme både før eller etter. Hodet har vært festet i 14 dager nå.. Har hatt både nedpress og stikkinger nederst i magen pluss masse masse kynnere... Vet ikke helt hva det betyr.. Men tror det nærmer seg nå..

Planlagt keisersnitt 4. februar... 10 dager igjen :) Synes dette har gått altfor fort, føler jeg har vært gravid i 4-5 mnd og er ikke lei... Er ikke stor (gått ned 3-4 kg i forhold til vekta jeg hadde da jeg ble gravid), har en del vondt men er så vant til det nå så det sliter meg ikke ut. Har alt utstyret klart til Lillegutt men har slett ikke skjønt at det skal komme ut en unge om en drøy uke som skal bruke tingene. Har aldri sittet barnevakt, aldri holdt en baby eller skiftet en bleie. Nope, jeg er ikke klar! Meeeeen....er veldig glad i han :) :) :) Og så er han jo såklart verdens nydeligste, det ser jeg o på 3D-ultralydbildet :) Jo, ok da, gleder meg kanskje litt :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...