Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Ble litt nervøs jeg nå som jeg leste at noen hadde hørt på apoteket at dette ikke skal være bra.. jeg har jo ikke lest noen advarsler på pakken, og har tatt samarin noen ganger gjennom svangerskapet for å døyve sure oppstøt.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 aldri hørt noe om det. Det står da ikke noe om det på pakken. Jeg har også tatt dette for halsbrann=)Og at "noen" har hørt tror ikke du skal bry deg om..er så mange som "hører" så mye rart.Det hadde stått advarsel utenpå hvis dette var tilfelle.
sydilla Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 På sidene til Samarin står det at det kan brukes av gravide. Ellers er det forskjell på hvordan de ulike midlene virker, se denne linken: http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/mage_og_tarm/halsbrann_og_sure_oppstot
Jordbæret <3 Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har tatt nyco flere ganger og gjør det igjen hvis jeg føler for det. Har aldri hørt at det er skadelig, og tror ikke det heller. Det jeg kan tenke meg er at det er en del salter i Nyco/sammarin og det kan medføre at man får økt mengde vann bundet i kroppen. Så hvis man er plaget med vann, skal man holde seg unna. Og så er det lett avførende, men det kan jo for mange være en fordel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå