Alvepia *happy mum* Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Nå er det bare noen dager igjen til jeg begynner på spray, tanken er litt skremmende... men spennende. Men hvordan reagerte dere på spray? sinne, fustrasjon, homoner, hodepine, hetetokter osv? Hvor fort kjente dere virkningene? Jeg vet ikke helt hva jeg føler, tenkte faktisk at når denne dagen kom så var det bare å spraye, men tankene og følelsene som svirre å herje i kroppen er ugjenkjennelig:S Noen andre som har hatt det sånn??? Uff.. nei jeg måtte bare få ut litt "fustrasjon":) Ikke misforstå meg på dette, jeg gleder meg V E L DI G til å komme i gang:) Men er bare følelsene som herjer.. eller jeg vet ikke hva det er:S *Klem*
Ludviginne - mamma!! Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg var også veldig spent på første runde. Jeg var i innmari dårlig humør, trodde det var bivikrninger, men også spenningen gjorde nok sitt. Jeg kjente ikke noe til de andre bivirkningene da. Men den første runde var ekkel, da ble det mange tanker, og mye uvisshet. Nå har jeg vært gjennom en runde til,og ikke hatt store problemer. Mye henger nok sammen med at jeg visste litt mer hva jeg gikk til. Har fått mye hjelp på disse sidene, men husk at alle er forskjellig. Lykke til!!!!
Endeligbaby.. FØDEKLAR! Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg hadde ingen bivirkninger, av verken sprayen eller sprøytene. Så dersom jeg må gjennom det igjen, så gjør jeg det med et "smil"! Heldigvis fant de så fine egg forrige gang, at vi har 3 ferdig befruktet på frysen.. (høres fælt ut.. ) Dette til evnt søsken skal lages.. Lykke til;)
maja81!! Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Vi begynner å spraye omtrent samtidig vi da kanskje? Begynner i morgen jeg.. Jeg må også innrømme at jeg har mange av de følelsene du sitter med. Er både spent og glad, samtidig som jeg er litt bekymret for bivirkninger og om alt går som det skal. Blir mer og mer reelt for hver dag som går!! Det er kanskje litt dumt, men jeg tror ikke jeg strekker strikken såå veldig langt hvis det blir mange bivirkninger. Jeg orker ikke å gå halvdårlig i nesten 3 uker på jobb, da tror jeg heller jeg blir sykemeldt! Jeg har litt tendenser til å fort bli stresset og det bør man vel kanskje ikke være? Men man vet aldri hvordan det går!! Lykke til i bøtter og spann!!!!!!!!! *KLEM*
lilly01 Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Hej jenter. vet att det er svårt men prøv og ikke ta ut sorgen i førskott. Før mig så har det snarare varit en upptur med spraying og sprøyter. Det kan slå veldigt olike fra person til person. Jag blev piggare og mer aktiv ikke like trøtt og mye gladare. Det fick jag påpekt av kolleger som ikke visste vad vi høll på med. Varfør jag blir det har jag ikke peiling på, ikke legen heller. Vet det er fler her inne som ikke får noen som helst bivirkninger, så dette kan slå veldigt olike. Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå