Gå til innhold

Lea ( h) Theodora??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med Aurora, det er litt i samme gaten. Bare litt mindre svulstig som du sa. Jeg hadde nok vurdert det hadde det ikke vært for at min samboer sin x heter det fra ungdommen. Å det synest han blir litt voldsomt....Men ett veldig fint og stødig navn.

Ja vi har jo tenkt på at hvis vi kalte henne for Theodora ville hun mest sannsynlig få et kalle navn. Kanskje Thea. Med Dora så føler jeg at det KAN bli grunnlag for litt mobbing? rimer på Hora............

Hadde en Birgitte som dere kan tenke dere fikk høre det hun rimte på i HELE ungdommen...............

HI

Annonse

liker Leah veldig godt selv, leit det har blitt så vanlig.. men den sammensettningen minnet meg for mye om datra til Märtha..

Leah IsaDORA og Leah TheoDORA? hva med bare Leah, eller bare Theodora da? det blir ikke mindre svulstig med ENDA et navn til... fint alene...

Uff nei..................... Faktisk ikke;-) Skjønte ikke det før det ble påpekt her på denne tråden nå.

Tanken var å ha et enkelt navn først dersom vi faller på å bruke Theodora i navnet. Så det trenger absolutt ikke være leah! Det ER jo litt mye brukt.

Så bare et navn i avisen her om dagen som satt meg på Leah tanken igjen. Hun het Leah Lorentine;-))

jeg ville nok bare brukt Theodora og kalt henne Thea til hverdags,ihvertfall ikke Dora,for da tenker jeg bare på den bunkersgreia i Trondheim...men dattern til noen vi kjenner heter Era og det passer jo fint sammen hvis du føler du absolutt må ha et navn foran...lykke til...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...