Gå til innhold

Melde meg inn her? 2 veldi svaaak positiv test.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:,-(

Var til legen i dag... eg var 99 prosent sikker på eg va gravid.. eg såg ikkje på testen i går, men samboer meine den var midt imellom svak posetiv og positiv. og streken var IKKJE fargeløs!

Dei tok en test på meg.. med urinprøve.. som eg tisset rundt eleve tiden i dag. Og legen sa den var negativ :( :(

kva skal eg då tru? Eg vart så skuffet at eg grein og grein. Kan vere den ikkje slo ut fordi det ikkje va morgenurinen? ho sa eg kunne komme tilbake og teste seinere.. men eg veit ikkje ka vi skal tru på.. oss eller det legen såg? legen var no så stresset og at han ikkje orkte å høre på symptomer.. bare husjet meg inn på et toalett.. og forklarte ikkje nærmere ka eg skulle gjere.. og kor eg skulle gå..

Symptomer:

*Kvalme

*Veeldig trøtt

*hetetokter (ingen feber)

*Større pupper.. betydlig

*Uvanlig kort mens (2-3 dager)

*Tørre hals, drikker heile tiden.

*konstant mensmurring.

Kva nå?

du kan ha hatt en kjemisk graviditet,men du brukte jo ikke mårenurin...ta en test i måren tidlig clear blue digital...har hørt at testene hos legene ikke er så følsomme, at du må ha høgere hcg enn hjemmetestene,men vet ikke helt sikkert om det stemmer...

Annonse

Sånn som det ser ut på testene eg tok hjemme er det hcg i urinen siden strekene er rosa... og dei tok eg tidli om morgenen..

Håper du har rett :) Vart så skuffet :(

Samboer mente det var midt imellom svak positiv og positiv som slo ut på testen i går. Og han var 99 prosent sikker på eg va gravid..

Så vi fekk oss litt av eit sjokk i dag ja.. snufs..

Eg hoppet over mensen i syden.

Skulle hatt mens den 23 des. kom littegrann.. (trur de va fordi pillen ikkje kom opp pga matforgiftning) hadde veldi mye små blødning og litt meir blødning når eg egentli skulle ha mens rundt 9 jan.. varte 3 dager.. så stoppet de opp.. sluttet på pillen pga anelse om eg kunne vere gravid. ingen blødninger siden. Kan de vere derfor eg får symptomer? for eg sluttet på pillen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...