Gå til innhold

Stemning for et nytt formiddagstreff snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke fått vært med på de 2 siste og har veldig lyst til å treffe dere igjen snart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er klar :)

Skulle eg. forrige uke.. men så stakk jeg innom jobben og det tok litt mer tid enn jeg hadde tenkt til;)

Skrevet

Jeg blir nok sykmeldt siste uken før perm grunnet kraftig forkjølelse og ufrivillig natterangling i morra, så bare jeg blir i litt bedre form om et par dager, er jeg nok med... Akkurat i dag er det høy sofa- og kleenexfaktor, etter en natt uten noe særlig søvn, og en nese som ikke vil puste....

Skrevet

Dere får kose dere! jeg er desverre opptatt hver dag til uka utenat fredag, og den 28 reiser jeg til trøndelag og blir der til den 12 feb.

Skrevet

Jeg kan alle dager untatt mandag og torsdag!

Skrevet

Hva med onsdag eller fredag? Kommer du om det blir på fredag, Skorpion?

Skrevet

gjør jeg sikkert,men det må bli med forbehold,er han våken til 04.30 så blir jeg hjemme,men vi satser på at han sovner før det.

Skrevet

Hvis fredagen passer for dere andre, kan vi jo kanskje sette opp et treff da? Kanskje til og med Kari og Teodor er klare for sin første trilletur....

Skrevet

Vi er klare for fredag i allefall....

Skrevet

fredag tror passer for oss også, så lenge vesla sover godt om natten hihi:) Hvor er det stemning for å være hen? Hadde vært deilig om det tilfeldigvis åpnet en ny cafe på fredag på torget som hadde god mat og plass til barnevogner hehe. Litt for mye å drømme om men:)

Skrevet

Fredag passer for meg også! Hva med Glass denne gang?

Skrevet

Reiser til DK onsdag, så jeg blir med neste gang istedet!

Skrevet

Glass er greit for meg, iallefall. Blir bra når det går mot sommer, med alle disse vognene, så vi kan sitte ute og breie oss:-)

Skrevet

Tok meg friheten til å sette opp treff på fredag klokka 12 på glass jeg! Det virket jo som om stemningen fremdeles er der :o)

Skrevet

Har time til første ktr på helsestasjonen da. Sees sikkert neste gang, hvis jeg ikke får med noen på kino før det ;-)

Skrevet

vi blir hjemme i morgen,har vært på farten hele uka,så nå skal vi ta det rolig hjemme en dag. Vi kommer sterkere tilbake når vi kommer tilbake fra trøndelag. Vi kommer hjem den 12.2

Skrevet

mulig vi også kommer innom en tur etter at vi har vært på helsestasjon...

Skrevet

prøver å få tatt oss en tur, vesla har vært litt urolig i det siste s¨mulig vi kommer litt senere men satser på at vi tar en liten tur iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...